susanweerdenburg.reismee.nl

School, pub, nachtclub en Swanage

De hele week ben ik gewoon naar school geweest. Elke dag na school gingen wij ergens wat koffie drinken en wachten tot de rest van de mensen uit waren. Als dat eindelijk zo was gingen wij naar het park toe om daar Ping Pong te spelen. Dit was iets nieuws, wat we elke dag doen. Een dag was die bezet en toen was er een meisje alleen aan het voetballen in het park en wij vroegen toen aan haar of wij mee mochten doen. Dit mocht natuurlijk gewoon.


Alleen vrijdag na school ging ik gelijk naar huis om wat te eten en daarna ging ik weer terug, want we gingen met een paar mensen naar de pub.
Na het eten ben ik weer naar het park gegaan en toen zijn we eigenlijk gelijk naar de pub gegaan. De eerste pub die we in kwamen was erg rustig. We hadden besloten om een drankje te doen en daarna naar een andere te gaan. Snel opgedronken en door. Op naar de volgende en hier was het bizar druk en ik weet ook wel waarom. Het was hier zo goedkoop en gezellig dat je snel terug komt. Wij zijn daar een paar uurtjes gebleven en zijn toen naar een nachtclub gegaan. Deze was ook druk en echt groot. Na een tijdje hadden wij het wel weer gezien en wilde wij de nachtbus naar huis nemen. Dus wij naar de bussen toe, maar ik had geen idee welke bus ik moest nemen. Iemand zei tegen mij dat ik bus 1 moest nemen. Achteraf had ik daar niet naar moeten luisteren, want hierdoor moest ik een halfuur lopen.. Verder heb ik mij echt vermaakt deze avond dus het was niet zo heel erg.

De volgende dag heb ik tot 2 uur in mijn bed gelegen. In de avond ging ik met wat vrienden van school Fish en chips eten. Dus ik mij snel klaar gemaakt en weer naar het park gegaan, want hier spreken wij altijd af. Het was nog een beetje vroeg om te eten dus we besloten om naar de pier te gaan. Voor de pier zit een game hal en daar zijn we dan ook eerst terecht gekomen. Allemaal een paar spelletjes gespeeld en toen een stukje over de pier gelopen en daarna gingen we uiteindelijk eten. Het was mijn eerste keer Fish en chips, maar het was super lekker! Daarna gingen we nog een ijsje ergens eten en is iedereen naar huis gegaan.

De volgende dag hadden we alweer om 9 uur afgesproken in het park om naar Swanage te gaan. Er werd tegen mijn verteld dat dit een super mooie dorpje was. Dus ik was erg benieuwd en ging er met goede moet heen. Na een reis van 1,5uur te zijn aangekomen, was er mooi uitzicht (wat je op de foto’s ziet). Hier was het dan ook wel alles mee gezegd. Verder kan je op deze plek bij elk restaurantje Fish en chips eten en dat was het dan. Dat was een beetje jammer, maar soms moet je dingen uitproberen. Het was verder wel heel gezellig met de mensen waar mee ik was dus dat is het belangrijkste. We hebben de dag afgesloten in Bournemouth met een diner.

Bedankt voor lezen en meld je even aan dan krijgt u een mail als er weer foto’s of een verhaal erop staat.


Reacties

Reacties

Merle

Vind ik leuk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!