susanweerdenburg.reismee.nl

Thee drinken na het stappen?

Daar ben ik weer! Deze week heb ik niet heel veel bijzonders gedaan. Ik had een schoolweek gehad van half 10 tot 5 uur. In mijn rooster zat weer ouderwets een tussenuur wat wel even wennen was, want daar voor had ik al pauze gehad dus wat moest ik in godsnaam gaan doen. Beetje Netflix kijken dan maar..
Na school gingen we als gewoonlijk naar het park om Ping Pong te spelen.

We zijn alweer bij vrijdag aanbeland. Vrijdag had ik met een paar mensen afgesproken om naar de pub te gaan. Stonden we voor de deur kwam er eentje niet binnen omdat die gene 17 jaar was. Hij ging met een paar mensen ergens anders heen en ik ging met een paar mensen even snel een drankje doen. We hadden een uurtje later afgesproken in het park. Drankje op en wij snel naar de Tesco om nog een paar drankjes te halen voor in het park. Ik was nog nooit in de avond naar het park geweest dus vond het ook maar een vreemde bedoeling om in de kou buiten te gaan zitten. We liepen het park in en mijn eerste gedachten was: waar komen al deze mensen vandaan. Er zaten toch veel mensen, dat had ik niet verwacht. Iedereen praten met elkaar en er was gewoon een gezellige sfeer. Er was nog een tafeltje vrij en daar gingen wij zitten en de andere groep kwam ook aan. We hebben de hele avond gezellige gepraat en wat spelletjes gedaan.
De volgende dag werd ik wat laat wakker, ik keek naar buiten en dacht prima ik ga nog even verder slapen. Het heeft zaterdag tot 20:00 uur geregend.. Deze avond had ik weer met wat mensen afgesproken, maar dit keer zonder planning. We waren weer beland in het park, maar nu was het erg rustig door het weer. Opeens had ik het wel gezien en zei ik dat ik naar mijn bus ging. Zoals elke avond lopen ze dan mee naar de bus en wachten ze tot ik erin zit. We stonden te wachten en nog wat te praten. Edward (iemand van de hostfamilie) tikte mij opeens aan met de vraag of ik mee ging met de taxi. Toen opeens stond heel mijn hostfamilie voor mijn neus. Ook de andere zoon van het gezin die er alweer een week woont, maar dit was de eerste keer dat ik hem zag. Natuurlijk ging ik mee met de taxi, maar alle taxi’s waren voor 4 personen dus uiteindelijk waren we toch in de bus beland..
We kwamen thuis en ze gingen allemaal naar de keuken en vroegen of ik ook nog kwam. Dus mijn gedachten was ze sluiten hun avond vast af met een borrel, maar nee met een kop thee.. Was even omschakelen, maar hier deed ik ook gewoon aan mee of het heel normaal voor mij was.
Zondag heb ik veel voor school gedaan en Feyenoord- Utrecht gekeken. In de avond kwam er een nieuwe student en zij komt uit Zweden en is 23 jaar oud. Er zijn nu drie studenten in dit huis.

Deze week waren het een beetje veel blogs, maar vanaf nu gewoon elke vrijdag een blog.

Reacties

Reacties

Miranda

Sorry, foutje van ons. De volgende keer krijg je bij ons ook thee xxx

O en O

Wij hebben ook thee hoor. maar je kunt ook wat sterkers krijgen. Ik zie het voor me, zoals je beschrijft, lekker chillen in het park, drankje en veel kletsen, en goed voor je engelse kennis!! Leuk je verhalen te lezen. Liefs, oma en opa xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!