susanweerdenburg.reismee.nl

Bath

Daar ben ik weer met een blog!

Maandag had ik gewoon heel de dag school. Na school ben ik naar huis gegaan voor het diner. Na het eten vroeg de nieuw student (Rachel) of ik haar de bushalte wilde laten zien, omdat zij de volgende dag naar Bournemouth stad ging. Natuurlijk wilde ik dat wel even en ik heb haar ook gelijk het stadion laten zien van AFC Bournemouth, want dit zit oprecht maar 2 minuten lopen van ons huis. Verder die avond heb ik vrij weinig gedaan.

De volgende dag had ik gewoon weer school en voor lunch gingen we pizza eten, omdat iemand uit mijn klas 18 jaar geworden was, dus dit moesten we even vieren met wat eten.

Verder die week had ik gewoon school en elke avond een spel gespeeld met Rachel met natuurlijk een kop thee.

Vrijdag na school had ik met wat vrienden afgesproken om koffie te drinken. Alleen zij waren al wat eerder uit dus ze waren er al en ik zou er aankomen, maar er ging even wat mis, want ik was even verdwaald in de stad. Dit gebeurt mij in Nederland anders nooit… Gelukkig bestaat er Google Maps voor mij! Na een tijdje had ik het gevonden. Even snel koffie gedronken en dan snel naar huis voor diner.
Die avond had ik weer afgesproken met mijn klasgenoten in de pub. Ik had Rachel ook mee gevraagd en zij ging ook mee. Aangekomen in de pub waren de andere er al en tot mijn verbazing waren we die avond met 20 mensen. Helemaal gezellig, alleen de volgende dag moest ik alweer om half 9 in Bournemouth stad zijn, omdat ik naar Bath ging met wat mensen. De laatste bus gepakt naar huis en snel slapen! Alleen ik kwam niet in slaap.. uiteindelijk heb ik maar 3 uurtjes geslapen..

De volgende dag weer vroeg op en natuurlijk fris en fruitig..
Ik was er klaar voor en was erg benieuwd naar deze stad, omdat ik er veel goede verhalen over gehoord had. Een klasgenoot reed naar Bath en dat was 1,5 uur rijden, dus dat viel allemaal wel mee. Daar aangekomen moest we natuurlijk even de weg zoeken en ik had mijn voorgenomen om mij hier buiten te houden. Na een tijdje lopen en wat foto’s te hebben gemaakt hadden we een pauze genomen met een klein stukje taart. Daarna zijn we naar the Romans Baths gegaan. De mensen waar ik mee was wilde hier graag heen dus ik ging maar mee. Ik had eerlijk gezegd echt geen idee wat het was.. Dus ik vroeg aan ze of we naar een zwembad of iets gingen kijken. Ze zeiden dat het erg interessant was dus ik liet het maar weer eens op mij afkomen. Uiteindelijk vond ik het interessanter dan de rest dus dat zegt genoeg. Na dat ging we in een Thais restaurant eten. Ik was tenslotte met twee mensen uit Thailand op stap en een uit China. Die twee mensen uit Thailand hadden allemaal dingen besteld. Het kwam op tafel en ik dacht op dit moment mis ik gewoon een boterham met kaas.. Van alles kwam op mijn bord en ik moest alles uitproberen van die mensen. Er was wel een ding bekend voor mij en dat was een ei. Ik vond ook maar een ding lekker en dat was het ei.. Eten is nog steeds niet mijn ding, sorry mam!
Na het eten zijn we nog een stukje wezen lopen en wat dingen bekeken en daarna weer terug naar Bournemouth. Aangekomen in Bournemouth gingen de andere naar huis en ik had alweer met andere mensen afgesproken om te dineren. In de auto lag ik half te slapen dus ik moest weer even tot leven komen. We gingen eten in de pub en daarna zouden we naar een andere pub gaan want daar was de rest. Weer een gezellig avond gehad en ik wilde weer de laatste bus pakken, maar ik was wat vroeg dus ik ging deze avond maar voor een taxi. Ik was helemaal kapot en het was ijskoud. Thuis aangekomen ben ik gelijk gaan slapen.

De volgende dag had ik met Rachel afgesproken om te gaan lunchen in Bournemouth en om te gaan shoppen. We hadden lekker gegeten en nog wat dingen gekocht. Daarna nog wat gedronken met wat mensen van school en toen weer lekker naar huis.
Dit was het weer! Voor mij was dit een top weekend!

Reacties

Reacties

Nancy Hazenbroek

Bath is zeker de moeite waard om te bezoeken.
Wat super leuk om je via je blog te kunnen volgen.
Have fun Susan.

Susan Weerdenburg

Wat super leuk dat je mijn blogs leest! Dankjewel gaat goedkomen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!