susanweerdenburg.reismee.nl

Voetbal, pizza's, casino, nieuwtje en nog veel meer

De week begon weer eens met maandag. Ik had een normale schooldag gehad en had met wat meiden van school afgesproken om in de avond naar de bios te gaan. Thuis gegeten en gelijk naar de bios gegaan naar de film a star is Born. Ik vond het maar al te lastig, een film kijken zonder ondertiteling en ik had echt geen idee wat voor film het was, maar goed ik was er. Het was verder wel gezellig, want gelukkig begrepen er meer meiden niks van. Door het beelden kwamen we gelukkig allemaal wel een eind. Terug naar huis ging we met de taxi, want er reed geen bus meer. Aangekomen in de straat heb ik snel de man geld gegeven, want ik dacht dan kan ik eindelijk slapen. De taxi was de straat nog niet uit of ik kwam erachter dat ik mijn telefoon in de taxi had laten liggen. Ik ben dus een echt familie van Bart.. Snel naar binnen gegaan en gekeken of ik zoek mijn iPhone op mijn iPad had en gelukkig was dat zo. Ik had een vriend gebeld die in de stad woont en die heeft op de een of andere manier mijn telefoon terug gekregen. Waar ik te blij mee was!

De volgende dag had ik gewoon weer een dagje school en na school ben ik met wat klasgenoten naar het voetbalveld gegaan. Deze dag had school in de avond een voetbalwedstrijd georganiseerd. Alleen mijn school is niet heel groot dus er was ook weinig animo voor. Er deed nog een ander meisje mee en wij waren de kapiteins van de teams. Na een tijdje voetballen scoorde ik er opeens eentje vraag mij niet hoe.. Ik werd ook gelijk bekroond als beste speler wat ik heel de avond en de volgende dag heb gehoord. Wat ik zelf wat overdreven vond, maar goed. Na het voetballen hadden we pizza gehaald en hebben we opgegeten in het park.

Woensdag en donderdag gewoon een normale schooldag. Donderdag hebben we met iedereen die op school was pizza gegeten dus dat was ook weer erg gezellig. In de avond ben ik naar een karaokebar geweest met Rachel en daar waren haar vrienden en dat was ook weer een gezellige avond.

De volgende dag gewoon weer school en in de avond afgesproken met mensen van school in de pub. Toen kwamen ze opeens op het idee om wat te gaan drinken bij de nightclub van het strand. Daar aangekomen was er helemaal niemand dus zijn we maar naar het casino gegaan. Een van die gasten had 10 pond ingezet, maar had geen vertrouwen in zichzelf en vroeg alles aan mij. Opzich ging dat allemaal wel goed want we hadden 70 pond en ik zei dat ik zou stoppen. Vond dat wel genoeg geld, maar hij dacht er anders over en ging het aan andere mensen vragen en toen was zijn geld weg. Dus eerlijk is eerlijk. hij is gewoon dom. Daarna ben ik naar huis gegaan en ben ik lekker gaan slapen.

Zaterdag lekker uitgeslapen en deze dag kwam Rachel voor 1 week in mijn kamer slapen, omdat er nog twee studenten voor een week kwamen en die slapen dan in haar kamer. Nou ik moet eerlijk zeggen dat dat wel even wennen was. Na de verhuizing ben ik naar Westbourne gegaan. Daar had ik afgesproken om Fish and chips te eten in een van de beste restaurants. Het was ook super goed. Daarna zijn we naar het plaatjes Poole gegaan en hier hebben wij gewoon lekker rond gelopen en een bakkie gedaan. Toen zijn we terug gegaan naar Bournemouth en hebben we wat drinken gehaald bij de supermarkt en hebben we op het strand een drankje gedaan.

Deze avond zijn we weer beland in het casino dit keer ging ik met mijn eigen geld spelen, maar dat vond ik toch minder boeiend. Ik won 4 pond en ik vond het wel weer mooi geweest. Daarna ben ik naar huis gegaan.

Zondag had ik om 2 uur afgesproken in Bournemouth stad om koffie te drinken en daarna zouden we wel kijken. We ging naar het strand toe en we kwamen opeens op het idee om in het rad te gaan , want dat moet je natuurlijk ook gedaan hebben hier. Daarna gingen we een drankje doen in het park. Ook deze dag moesten we even naar het casino. Dit keer heb ik alleen maar gekeken. Na het casino zou een vriend gaan koken en we gingen naar de supermarkt om alles te halen, maar toen was de winkel dicht. Dat schoot niet echt op dus uiteindelijk hebben we maar in een pub wat gegeten. Daarna ben ik lekker naar huis gegaan om te slapen.

Ik heb weer een leuk nieuwtje! Heb een au pair gezin gevonden dit is 30 minuten met de trein van London af. Dus helaas niet in London zelf, maar ik werd heel enthousiast van dit gezin. Dus ik denk dat ik daar wel een hele leuke tijd ga krijgen. In mijn volgende blog zal ik meer over de familie vertellen.

Bedankt weer voor het lezen!

Renee

Heel leuk weer suus !!! Lekker blijven schrijven

Ank

je schrijft heel leuk Suus , ben benieuwd of je au pair gezin door gaat, spannend allemaal

Ank

ik ben nieuwsgierig of het lukt met dit gezin, hoor wel weer, groetjes