susanweerdenburg.reismee.nl

Laatste school weekje

Ben ik weer!

Maandag had ik gewoon een dagje school na school zijn we weer even de pub in gegaan voor een klein drankje. Daarna lekker naar huis gegaan en die avond vrij weinig gedaan.

De volgende dag overdag weer naar school. In de middag kreeg ik een mailtje dat er een familie interesse in mijn had. Dus alles regelen dat ik zo snel mogelijk kon gaan Skypen met de familie. De zelfde avond kon ik nog met de familie in gesprek, maar daar over zal ik later in deze blog meer over vertellen.

Woensdag had ik ook gewoon een normale schooldag. Na school ging ik snel even naar huis om mijn tas te dumpen. Daarna zou ik met wat mensen wat gaan eten en dan de pub in, want een vriend ging die dag daarna 10 dagen terug naar zijn country. Dus dat was de laatste keer dat ik hem zag en daar moesten we wel even een drankje voor doen. We zouden snel even wat eten, maar dat liep niet zo. Iedereen had een andere mening over eten en mij boeiende het niet echt als ze maar op schoten, want ik had honger. Na lang wachten waren ze er dan ook uit en het werd een hamburger… Daarna lekker naar de pub gegaan en een gezellige avond gehad daar.

Donderdag en vrijdag gewoon school gehad. Vrijdag was dan wel mijn laatste schooldag en dat was wel heel vreemd. Zelfs de leraren vonden het vreemd,want ik had afgesproken dat ik aanstaande woensdag nog even naar het Halloween feestje kom. Na school ben ik weer naar huis gegaan om alleen even mijn tas thuis neer te zetten. Toen werd er gevraagd of ik nog een keer langer thuis blijf dan 5 minuten, maar hier had ik geen antwoord op.Die avond ben ik wezen eten met een huisgenoot en een klasgenoot van mij bij een Mexicaans restaurant.Daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben we daar een drankje gedaan en daarna zijn we naar het casino gegaan. Ik heb niet gespeeld, maar wel even gelachen om de mensen die nu hun geld kwijt zijn. Daarna hebben we een klein drankje gedaan in de pub en ben ik weer naar huis gegaan.

Zaterdag in de ochtend vrij weinig gedaan. In de middag naar een all you can eat restaurant gegaan. Was erg goedkoop en het was ook nog eens goed te doen. Dus was weer prima. Daarna ben ik even naar huis gegaan om 2 uurtjes te slapen en na het slapen ben ik weer naar de stad gegaan, want we gingen weer naar de pub. Na de pub zijn we naar de club gegaan en dit werd wat later dan gepland. Thuis aangekomen gelijk gaan slapen.

De volgende ochtend lekker rustig aan gedaan en in middag weer afgesproken om te eten bij de Pizzahut. Daarna hebben de voetbalwedstrijd Barcelona – real Madrid gekeken. Daarna zijn we weer naar de pub gegaan en daar heel de avond gezeten. Naar huis gegaan met de bus. We hadden aan de buschauffeur gevraagd of dit haalbaar was voor mij waar ik woonde, want dit was niet de bus die ik altijd had. Hij zei ja deze bus is helemaal goed voor jou, je hoeft maar 10 minuten te lopen. Nou maak daar maar een halfuur van.. Thuis aangekomen gelijk gaan slapen.

Terug te komen op het au pair gedeelte. Ik had een Skype gesprek gehad en de dag erna kreeg ik al te horen dat ze tevreden waren en mij als au pair willenhebben. Ik had er zelf ook een goed gevoel bij, dus er was een goede klik. De organisaties gingen van alles regelen en de familie stuurde mij nog een formulier met alles wat ik moet weten. Ik mailde elke dag met de familie over allerlei zaken en toen kwam al snel naar voren dat ik zaterdag 3 november naar het gezin zal gaan. Wat voor mij goed uitkwam. Het ging allemaal wat snel maar heb er een heel goed gevoel bij dus ben benieuwd naar de familie en kijk ernaar uit!

Ank

vandaag is het 3 nov, Susan, spannend!!! ik hoop dat je een fijne tijd krijgt in je gezin, ben benieuwd naar je volgend verslag, groetjes

Kees en Leny

Wij lezen hier je blog, op 3 november, dus ben jij gestart in het au pair gezin. Gaat vast goed, jij en kinderen, dat maakt vast de klik! Veel succes ermee, en we horen weer van elkaar, liefs, O&O xx