susanweerdenburg.reismee.nl

Dagje Bristol en eerste korfbal wedstrijd

Maandag de week is weer begonnen. Ik werd wakker maar voelde mij niet heel lekker, maar ik moest en zal gaan werken (familie dingentje). Kinderen uit bed gehaald die er totaal geen zin in hadden, want ze waren aardig moe van het weekend. Uiteindelijk iedereen uit bed,aangekleed, ontbeten, tanden gepoetst en hup naarschool. De weg naar school duurde wat langer dan normaal, want eerst had de oudste geen zin en daarna de middelste geen zin dus schoothetniet heel erg op. Daarna ben ik gelijk weer naar huis gegaan,heb ik de was aangezet en ben ik mijn bed ingegaan. Ik had een wekker gezet voordat de was klaar was en dit heb ik uiteindelijk heel de tijd gedaan tot het 1 uur was.Daarna heb ik snelwat gegeten en ben ik gaan strijkenen het huis een beetje opgeruimd en toen was het alweer 3 uur. Op naar school en gelijk door naar de tennis. Na de tennis Joshua opgehaald en naar huis gegaan, gekookt en iedereen naar bed gedaan.

Dinsdag weer de kinderen naar school gebracht en deze dag ging het allemaal wat makkelijker. Alleen voelde ik mij nog steeds niet lekker dus ben ik maar weer gaan slapen tot 1 uur. Daarna heb ik de kamer van de kids op geruimd en een beetje serie gekeken en toen moest ik alweer naar school. Na school zijn we snel naar huis gegaan en hebben ze wat gedronken en toen zijn we naar de na schoolse opvang gegaan die nu in het thema kerst is. Ik heb ze daar afgezet en ben zelf naar huis gegaan en heb toen serie gekeken. Na de serie heb ik Joshua opgehaald van het kinderdagverblijf. Hebben we Micah en Joel weer opgehaald en zijn we door gereden naar de voetbal en daar hebben we Micah weer afgezet. Met de andere twee naar huis gegaan voor het avondeten. Ze moesten snel eten omdat de ouders nog niet thuis waren en Micah ook weer opgehaald moest worden van voetbal. Dus na het eten alle kids weer in de auto en naar de voetbal gereden. Op dat moment belde de vader (Doug) dat ze later waren of ik Micah kon ophalen, maar daar waren we dus al gelukkig. Toen weer naar huis Micah had zijn avondeten en de andere twee in bad en naar bed. Dat was allemaal gebeurt en toen kwamen de ouders thuis en die hebben toen alles overgenomen.

Woensdag de kinderen naar school gebracht. Was gedaan en om half 1 moest ik bij het ziekenhuis zijn voor Joshua, want die had een onderzoek. Ik heb hem daar gebracht en oma was daar al op hem aan het wachten, dus dat kwam goed uit. Ik kreeg van oma chocolade en pakje drinken, omdat ze het zo lief vond dat ik Joshua kwam brengen naar het ziekenhuis. Wat voor mij gewoon heel normaal was en ik haar dan ook erg verbaasd aan keek toen ik het kreeg. Daarna ben ik snel weer naar huis gegaan, heb ik wat gegeten en heb ik Joel van school gehaald. We zijn rustig naar huis gegaan en hij heeft wat gegeten. Daarna moesten we alweer Micah van school halen. Toen we weer thuis kwamen heb ik snel gekookt en hebben we gegeten en toen begon het avond ritueel weer op nieuw.

Donderdag was mijn schooldag, waar ik een examen moest maken of mijn Engels al meer omhoog was gegaan. Toen ik die ochtend beneden kwam stond mijn schoen onderaan de trap en vroeg mij echt af wat hij daar deed, maar toen kwam Joel wel heel blij naar mij toe met de mededeling dat er wat in mijn schoen zat. Dit is een klein beetje het zelfde als sinterklaas alleen dan komt dit uit Duitsland en daar doet deze familie ook elk jaar aan mee. Na mijn examen kon Ik met zekerheid zeggen dat ik dit examen heel slecht heb gemaakt. Ik heb dan nog geen uitslag, maar mijn concentratie was ver te zoeken deze dag en het leek allemaal niet zo binnen te komen.. Na het examen moesten we toch de dag leuk afsluiten dus ben ik gaan lunchen met drie andere au pairs. Dit was heel gezellig. Daarna ben ik naar huis gegaan en moest ik op Joshua passen, want de andere twee gingen naar zwemmen. Ik had ook nog eens geluk, want hij had een poep luier.. Nou dat was zo 4 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan had, maar gelukkig is het allemaal niet zo heel moeilijk alleen wat vies. Na een uurtje kwam iedereen weer thuis en zijn we met zijn alle gaan eten en na het eten ben ik serie gaan kijken in mijn kamer.

Vrijdag was voor mij weer een normale schooldag waar niet echt iets bijzonders is gebeurt. Na school ben ik snel naar huis gegaan en heb ik mij omgekleed voor de training. Toen ik bij de training aankwam zag ik dat het een soort van kerst training was, maar ik had het berichtje niet gelezen waar dit in stond, dus ik kwam lekker normaal aan.. Na de training ben ik snel naar huis gegaan, want ik had een etentje met 10 andere au pairs alvast voor kerst. Thuis aangekomen snel klaar gemaakt en gelopen naar het restaurant. Iedereen was er al want ik was ietsjes te laat. Na het etentje zijn we naar de pub gegaan. Ben op zich nog wel redelijk op tijd naar huis gegaan, omdat ik de volgende dag naar Bristol zou gaan.

Zaterdag de dag dat ik naar Bristol ging met mensen uit Bournemouth. We hadden afgesproken op het station in Bristol en daar zag ik ze dan weer voor het eerst. We zijn toen gelijk een stukje gaan lopen en we kwamen er al snel achter dat we een Uber moesten nemen naar de wel bekende brug van Bristol. Het weer was erg slecht dus je wilde sowieso niet lopen en het was ook nog eens een uur lopen. Aangekomen bij de brug wat foto’s gemaakt, wat rond gelopen en toen had ik het wel weer gezien. We waren op zoek naar een koffie tentje, maar daar zijn we nooit aangekomen want er waren ook mensen die al wilde lunchen. Dus uiteindelijk zijn we maar gaan lunchen bij een Fish and chips restaurant. Na het eten zijn we naar de wel bekende gekleurde huisjes gegaan. Was niet heel bijzonder, maar wel even leuk om te zien. Daarna zijn we met de Uber terug gegaan naar de stad en hebben we nog wat geshopt. Na het shoppen was het alweer tijd om naar huis te gaan, dus heb ik afscheid genomen en in de trein gestapt terug naar huis. Na 1,5 uur was ik weer in Wokingham en toen ben ik naar de pub gegaan. Hier hebben we wat gedronken en om een uurtje of 12 ben ik weer naar huis gegaan en ben ik gaan slapen.

De volgende dag werd wakker om 11 uur en heb ik mijn kleren gewassen. Heb ik mijklaar gemaakt voor de korfbalwedstrijd die ik ging spelen vandaag. Ik had er weinig van verwacht en dat was maar goed ook. Ze waren niet heel sterk en de tegenstanders waren zeker beter, dus we hebben ook zeker verloren. Ik heb wel drie doelpunten gemaakt en weer ouderwets mijn tegenstander gek gemaakt dat blijft toch wel mijn favoriete bezigheid onder een wedstrijd.Na de wedstrijd ben ik naar huis gegaan en heb ik de was afgemaakt en alles beetje opgeruimd, want mijn gastgezin was een nachtje weg dus moest het wel weer netjes maken voor ze terug kwamen. Uiteindelijk kwamen ze allemaal thuis.

De vader had de kerstboom voor de deur gelegd en belde aan. De kinderen renden super snel naar de voordeur toe om te kijken wat het was. Ze maakte de deur open en ze waren zo blij. Dus ik dacht zijn zeker cadeau’s en een kerstboom, maar nee was alleen een kerstboom die ze zelf nog moes optuigen. Ik wist niet dat kinderen daar al blij mee konden zijn. Maar het was al tijd om te slapen dus ze konden deze dag helaas niet de kerstboom optuigen. Ik Na ditavontuur nog even avond gegeten met Doug en Dina. Daarna ben ik serie gaan kijken en gaan slapen.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Susan, weer een leuk verhaal. Vergeet je in Nederland niet om rechts te rijden!! Je hebt vast zin om volgende week thuis kerst en oud en nieuw te vieren. Ga je ook naar Bart's feest? Zie je 1e kerstdag.

Ank

wat een geregel allemaal, ik begrijp goed dat de gastouders een au-pair hebben! als de moeder geen baan zou hebben zou ze het nog druk genoeg hebben. Susan fijne thuisreis en geniet van je tijd weer thuis, zal toch wel een beetje vreemd zijn!! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!