susanweerdenburg.reismee.nl

Nachtje London en meer

Alweer maandag,tijd om weer te werken. De kinderen waren al wakker en hadden al gegeten. Snel aangekleed en naar school gegaan. Toen we naar school liepen had eerstMicahgeen zin en daarna had Joelgeen zin. Dus weer een typische maandag.. Uiteindelijk aangekomen op school een klein beetje te laat, maardatis school wel gewend op maandag. Snel naar huis gegaan alle was weggewerkt en beetje geslapen. In de middag weer de kids opgehaald en gelijk door gereden naar de tennis. Micah speelde tennis en ik ben met Joel in de speeltuin gaan spelen zo ging het uurtje wel lekker snel. Na de tennis Joshua opgehaald van kinderopvang. Toen naar huis gegaan en de moeder was al thuis dus die heeft gekookt voor de kids en zijn we gaan eten. Na het eten snel Joel in bad gedaan en daarna gingen ze met z’n alle de boom optuigen. Hier heb ik ook mee geholpen. Nadatdat gebeurt was zijn de kids naar bed gegaan. Ben ik serie gaan kijken.

Dinsdag gingen ze weer naar school. Dit keer hadden ze er meer zin in, dus ging het allemaal wat sneller. Nadat ik de kinderen naar school heb gebracht ben ik maar even gaan slapen. In de middag de strijk gedaan en daarna de kinderen opgehaald. Ze hadden deze middag weer naschoolse opvang en weer in het kerst thema. Ik heb ze daar gebracht en ben naar huis gegaan. Even met mijn ouders gebeld en nog wat serie gekeken en toen Joshua opgehaald. Met Joshua de oudste twee opgehaald en toen snel door gereden naar de voetbal en daar Micah afgezet. Naar huis gegaan en daar was de moeder alweer, dus die had even snel avondeten gemaakt. Dus snel gegeten en toen moest ik alweer Micah ophalen. Toen ik terug kwam was mijn werkdag alweer klaar en in de avond heb ik niet zoveel gedaan.

De volgende dag waren de oudste twee al wakker en hadden hun ontbijt al gegeten. Dus hoefde alleen nog maar om te kleden en tanden te poetsen. Ik vertelde ze als zij dat snel gingen doen,konden ze nog even spelen. Nou hun als een speer alles gedaan en nog even gespeeld. Daarna heb ik ze naar school gebracht en ben ik zelf thuis de was gaan doen. De moeder was nog thuis en die vertelde mij dat ze tot 11 uur moest werken dus of ik de oudste twee naar bed wilde brengen. De jongste ging naar oma toe. Ik heb verder deze dag niet heel veel gedaan. Ben om 3 uur naar school geweestenheb dekidsopgehaald en toen zijn we weer naar huis gegaan. De moeder had mij een appje gestuurd dat ik de oudste na het eten ergens moest brengen. Dus wij na het eten daar op af, maar er was daar niks dus we zijn toen maar weer naar huis gegaan. Het was iets van school alleen dan in een ander gebouw we hadden er wat rondgelopen, maar zagen niks en de oudste had ook geen idee waar het was. Toen we thuis kwamen in bad gegaan en gaan slapen. Om half 12 kwam de vader pas thuis dus heb daarvoor serie gekeken en ben daarna gelijk gaan slapen.

Donderdag had ik school en dit was in het thema kerst. We hadden veel leuke kerstspelletjes gedaan met de mensen die er waren, want al veel mensen waren terug naar het land waar ze vandaan komen. Er was ook iets speciaals wat alleen in Engeland is. Het is een Christmas Cracker. Iedereen heeft er eentje, je zit dan in een cirkel en dan trekje die Christmas cracker uit elkaar. Is lastig uit te leggen, maar ik zal een foto plaatsen in mijn fotoalbum. Hier in zitten drie dingen; een hoedje (die je heel het kerstdiner op moet houden), een grapje (wat niet eens grappig is) en klein presentje (waar je niks mee kan). Dus eigenlijk slaat het nergens op, maar elke familie in Engeland doet dit, dus de docent wilde dit ons laten zien. Verder hebben we ook wat Engelse dingen gegeten. Wat voor veel studenten nieuw was, maar voor mij gewoon omdat mijn vorige gastgezin veel van deze dingen maakte. Na school ben ik met een andere au pair wezen lunchen en daarna hebben we kerstcadeautjes gekocht voor de kinderen van mijn gastgezin. Zij had alles al voor haar familie. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik op de jongste gepast. Toen iedereen weer thuis kwam ben ik even serie gaan kijken en om 20:00 uur ben ik wezen eten met Dina en Doug.

De volgende dag had ik een schooldag tot 4 uur. Dit keer hadden we een andere docent, omdat onze eigen docent op vakantie was. We deden weer wat kerstspelletjes en daarna gewoon wat opdrachten gemaakt. Er kwam af toe een andere docent binnen met hapjes uit allemaal verschillende landen(ik heb alleen geen idee meer wat het was).Na school ben ik snel naar huis gegaan en heb ik mijn omgekleed en ben ik naar de korfbal gegaan. Even lekker getraind en het was alweer de laatste training van het jaar. Na de training ben ik naar huis gegaan, ben ik wat wezen eten en toen serie gekeken en gaan slapen.

Zaterdag de dag dat ik weer naar London ging. Ik had afgesproken met wat meidenuitBournemouthom te ontmoeten op het station. Daarna zijn we een rondje gaan lopen bij dat gebied waar veel te zien was. Natuurlijk hebben we ook even het mooie huis gezien van koningin. Daar waren allemaal kerstmannen aan het fietsen en het waren er echt heel veel (kijk bij foto’s).Daarna kwam er een vriend uit Bournemouth die al een dag eerder in London was even met ons lunchen. Na de lunch ging hij naar het vliegveld. Hij vloog die dag weer terug naar China om daar kerst te gaan vieren. Deze dag was het erg koud en het regende de hele dag dus het was niet heel prettig, maar we wilde toch zoveel mogelijk zien van London. We waren nog even naar de Big Ben geweest en naar London Eye. Bij London Eye zijn we nog over de kerstmarkt gelopen. Daarna gingen we met de underground naar Tower Bridge. In de underground was er een telefoon gestolen van een meisje waar ik mee was.Dus we moest aangiften doen en ze waren op zoek naar de telefoon. Maar dat ging allemaal erg traag. Dus we zijn niet bij de Tower Bridge geweest die dag aangezien iedereen het heel koud had en nat geregend was en het meisje er totaal geen zin meer in had. Bij het hostel aangekomen ben ik maar gaan douchen om het warm te krijgen. Na de douchezijn we gewoon lekker in het hostel gebleven en zijn we beneden in de keuken gaan zitten en hebben we daar een film gekeken. Daarna gaan slapen.

De volgende dag werden we rustig wakkerenmoesten we alweer alles inpakken,omdat we moesten uitchecken om 10 uur. Toen zijn we bij het station gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn we naar Winter Wonderland geweest. Dit is zo groot dat ik nu een andere deel van winter wonderland heb gezien. Daarna zijn we dan eindelijk naardeTowerBridge geweest en dit keer had de rest zijn telefoon enzo nog wel. Daareentijdje rond gelopen daarna heb ik afscheid van ze genomen, omdat dit dan echt te laatste keer was dat ik ze zag en ben ik naarhet treinstation gegaan. De trein gepakt,naar huis toen ik thuis kwam heb ik nog even wat was gedaan en ben ik daarna wezen eten met de familie. Heb ik nog wat serie gekeken en ben ik gaan slapen.

Dit lezen jullie als ik alweer in Nederland ben en ik ziede meeste vast wel in die tijd!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!