susanweerdenburg.reismee.nl

Weer terug in Engeland

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer met een nieuwe blog!

De dag dat ik naar huis zou vliegen had ik nogal vertraging opgelopen door dedronesopGatwickAirport.Toen is gelukkig mijn vlucht omgeboekt en kon ik uiteindelijk die middag vliegen vanaf London City.Genoeg daar over het was tijd om weer terug te gaan naar het gastgezin in Engeland. Mijn ouders brachten mij naar Schiphol waar we niet echt heel boeiend afscheid namen aangezien ik ze weer zie over 3 weken. Na lang wachten op Schiphol konden we eindelijk vliegen. Na een uurtje waren we er alweer in Engeland en daar moest ik alleen nog even anderhalf uur met de trein, maar ook dat ging aardig snel.

Toen ik thuis kwam was mijn gastgezin erg verbaasd dat ik er al was, want ze dachten dat ik pas een dag later zou komen. Terwijl ze zelf hadden aangegeven dat ik die dag terug moest komen, dus dat was wel even vreemd. Maar goed, ik was gewoon welkom dus we hebben nog even wat gedronken en daarna ben ik gaan slapen.

Woensdag werd ik wakker gemaakt door de vader, omdat hij de jongste naar de opvang ging brengen en de andere twee nog beneden aan het tv kijken waren. Of ik daar even op wilde letten. Nou heb er heel goed op gelet.. Niet dus ben gewoon in slaapgevallen. 2 uur later kwam hij mij weer wakker maken, omdat hij boodschappen wilde doen zonder zijn kinderen en of ik dan even wilde opletten. Nou dat wilde ik wel. Ik naar beneden en zag de gasten voor de eerste keer weer en de eerste vraag die ze stelde; heb je Nederlands kaas mee genomen? Natuurlijk had ik dat en daar de vraag over hagelslag en ook dat had ik bij mij. Daarna zeide ze al snel dat Ik er moe uitzag, maar goed daar komen we wel overheen dacht ik. Na dat de vader boodschappen had gehaald ging hij eten maken en gingen we met elkaar lunchen. Onder de lunch vroeg de vader of ik met de kids na het eten naar buiten wilde en voor ze wilde koken. Dus wij na het eten naar buiten maar het was gelukkig maar -1 buiten, dus ik vond er geen bal aan. Na een uurtje heb ik toch echt zeker de kinderen overgehaald om binnen te gaan spelen en dat vonden ze gelukkig een goed idee. Zij gingen lekker spelen en ik ging maar eten maken. Daarna met de kids gegeten en toen ben ik maar lekker naar boven gegaan en serie gekeken.

Donderdag was het alweer de eerste dag school voor mij, maar ook voor de kids. Na school kwam een andere au pair naar de stad en hebben wij daar wat gegeten en wat rond gelopen. Toen ik terug kwam moesten we alweer avondeten. Na het avondeten heb ik vrij weinig gedaan.

Vrijdag had ik weer de hele dag school en tijdensde lunch kwam dezelfde au pair als de dag ervoor meteen nieuwe au pairdie ik zo leerdekennen. Zij was net begonnen bij een gezin. We hebben met elkaar gegeten,alleen moest ik al wat eerder weg, omdat school weer begon. Na school ben ik weer naar huis gegaan en toen ik thuis kwam gingen we alweer film kijken en pizza eten. Dit is iets wat altijd terug komt op de vrijdagavond. Onder de film werd ik een soort vangestalktom naar de pub te komen. Ik had mijzelf voor genomen om niet te gaan, maar ja een wijntje gaat er ook wel weer in. Dus uiteindelijk ben ik toch maar gegaan en kwam pas half 4 thuis dushetwas wel geslaagd. De volgende dag lekker lang geslapen en series gekeken. In de middag vroeg de moeder of ik wilde oppassen die avond en dat vond ik prima. Die avond hebben we eerst met zijn alle gegeten en daarna hadden de ouders iedereen op bed gelegd en gingen ze pas weg. Na twee uur kwamen ze alweer terug.. Ik vroeg of het wel leuk was, maar ze zeiden ja dus het zal wel. Toen ben ik maar gaan slapen.

Zondagochtend ging de familie naar de kerk dus ging ik maar alle kleren wassen en strijken van de kinderen. Daar was ik eigenlijk de hele dag zoet mee dus verder vrij weinig gedaan.Maandag begint het gewone ritme weerendat is denk wel goed voor mij.

Sorry voor deze saaie blog!

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Hoi Susan, ja als je weinig meemaakt, kan het nooit een boeiende blog worden, maar toch leuk hoor! Groetjes, Wij!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!