susanweerdenburg.reismee.nl

Windsor

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer leest. Dit keer is de blog weer wat eerder aangezien ik dit weekend met mijn familie naar Manchester en Liverpool ga, heb ik geen tijd om de blog op vrijdag te plaatsen.

Maandag begon het normale leven weer. Het hele ritueel met dekidsin de ochtendendaarna ben ik naar de sportschool gegaan. Na de sportschool ben ik snel naar huis gegaan en snel gedoucht en omgekleed. Toen kwam Christina mij alweer halen. We hadden afgesproken met Eva en Martina (Martina komt uit Italië). Ze zaten al te wachten op ons in de coffeeshop. Daareenbakkie gedaanendaarna gingen we met ze vieren lunchen. Na de lunch snel naar huis gegaan om dekidsweer op te halen. We reden naar de tennisentoen zag ik een berichtje van hun vader dat hij gebeld was door de kinderopvang maar niet kon opnemen of ik even wilde bellen.Micahgedropt op de tennis en toen gebeld.Joshuawas ziek of ik hem op wilde halen. Hem opgehaald en Joel lag achterin te slapen. We komen weer aan bij de tennis en Joel vraagt aan mij; Susan hoe komtJoshuanou ineens hier? Hij was helemaal in schok. Na de tennis naar huis en toen het gewoneavond ritueel. Alleen deze keer moest ik de kinderen naar bed brengen, omdat de vader een nachtje met werk weg was en de moeder moest werken tot 12 uur in de nacht. De oudste wilde niet slapen en moest alleen maar huilen omdat hij papa of mama wilde. Uiteindelijk duurde dat mij iets te lang dus heb ik z’nvader gebeld en hij mocht van zijn vader een boek lezen tot hij sleep. Nou na 5 minuten lag hij in coma. Verder ben ik zelf serie gaan kijken en ook gaan slapen.

Dinsdag was gewoon weer een werkdag en niet echt veel boeiends. Na school hebben de kids nog even in het park gespeeld en in de avond had Micah weer voetbal. Dit keer kwam de vader op tijd thuis om hem op te halen en om de kids naar bed te brengen.

Woensdagweer hetochtendritueelendaarna naar de sportschool geweest metRossella. Verder in de ochtend niet veel gedaan. Om 3 uur Joel opgehaald en toen we thuis kwamen een spel gespeeld en toen moesten we alweerMicahenJoshuaophalen. Naheteten stuurde de vader een berichtje dat hij later was vandaag dus of ik de jongste twee in bed kon leggen. Dat gedaan en toen kwam hij alweer thuis dusdatwas top.

Donderdag de dag dat mijn opa 80 werd. Kon niet bij het feestje zijn, maar hoop dat u een leuke dag heeft gehad!Ik had deze dag school en kreeg na school veel huiswerk mee naar huis dus daar maar gelijk aan begonnen. In de middag moest ik nog even oppassen opJoshuana het oppassen weer verder met het huiswerk. In de avond nog even opagefacetimedom hem te feliciteren. Daarna ben ik gaan slapen.

De vrijdag was mijn vader jarig en die werd 55. Echt een oude vent is het nu (Grapje pap). Deze dag moest ik weer naar school dit keer tot 4 uur, maar was prima te doen. Terug naar huis ook papa even gebeld om te feliciteren. Toen ik thuis kwam snel mijn korfbal kleren aangedaan en in de auto naar de korfbal. Na de korfbaltraining belde Christina mij of we naar de pub gingen. Natuurlijk gingen we weer. Ik snel naar huis gedoucht en omgekleed. Twee stukjes pizza gegeten, want meer eten was er niet.. Dus dacht ik: eet wel in de pub, maar daar was de keuken dicht.. Deze pub ging ook al om half 12 dicht dus gingen we maar weer weg. Gelukkig was de supermarkt nog open dus heb ik daar maar even wat eten gehaald. Daarna naar huis en gaan slapen.

Zaterdag ging ik naar Windsor met Maria, Alessia en Franziska ( de eerste twee komen uit Italië en de laatste uit Duitsland). We zijn naar het kasteel geweest, wat echt wel mooi was. We zijn daar denk twee/drie uur geweest daarna zijn we bij een pub wezen eten. Toen was het alweer tijd voor mij om naar huis te gaan, omdat ik moest oppassen deze avond. Franziska reisde met mij mee terug en de andere bleven daar nog. Toen ik thuis kwam kon ik gelijk aan de slag. Eigenlijk was het precies het zelfde wat ik doordeweeks doe als de ouders later thuis zijn. Dus was prima te doen. De kinderen lagen te slapen en toen ben ik maar serie gaan kijken.

Zondag had ik weinig op de planning staan, maar uiteindelijk belde Christina mij weer eens. Met de vraag of ik mee de honden wilde uitlaten en dat wilde ik wel. Ik had Rossella ook mee gevraagd en die wilde ook mee. Dus we gingen die middag een rondje lopen. Daarna zijn we naar Christina haar huis gegaan en daar heb ik even gefacetimet met mijn familie aangezien iedereen bij elkaar was. Was wel even leuk om de meeste weer te zien het te spreken. Na het bellen zijn we naar de pub gegaan en daar kwamen Alessia en Anthony ook naar toen. We hebben hier wat gegeten en wat gedronken. Toen zijn we eigenlijk weer naar huis gegaan, omdat iedereen de volgende dag weer moest werken. Ik kwam thuis en toen ben ik eigenlijk gelijk naar bed gegaan.

Reacties

Reacties

Ank

eerst alle jarigen gefeliciteerd!
Zie jullie de 16e feb. Weer een gezellig verhaal Susan, je hebt het druk en ziet veel van Engeland. Komend weekend een heel gezellig en fijn weekend gewenst met allen die jou komen opzoeken in Engeland, kan jij gelijk 'pronken' met je Engels Susan!!!!! laat ze maar eens een p..pie ruiken ;-) groetjes

Susan Weerdenburg

Dank u wel! Dit weekend gaat ook weer helemaal goed komen (:

Kees en Leny

Hallo Susan, wat een gezellig verhaal. Fijn met een paar jongelui op pad, leuk naar de pub. En de taal verplicht spreken. En de omgang met de kinderen , loopt ook wel fijn, denken wij. Zeker de kleine, de oudste pubert een beetje? Nog jong, maar toch. Staat geen leeftijd voor. Veel plezier met de familie in Manchester en Leeds! Voetbal kijken?? Wij zien elkaar eind maart, dikke kus O&O

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!