susanweerdenburg.reismee.nl

Manchester en Liverpool met de familie

De week weer lekker begonnen met werken na het werk ben ik naar de sportschool geweest. Hier had ik een afspraak met iemand en die gene had een planning gemaakt hoe ik kon gaan training. Ik ben gewend dat ze het altijd even voor doen en dat ze dan kijken hoe jij het doet, maar in deze sportschool kreeg je het papiertje in je handen en moest je de rest maar uitzoeken en als je vragen had mocht je komen. Ik was er eigenlijk gelijk al klaar mee, maar was niet voor niets daar heen gegaan dus gingen gewoon de dingen doen. Uiteindelijk kwam het natuurlijk gewoon goed, maar was wel erg vreemd. In middag weer lekker gewerkt. Na het eten kwam de vader al thuis en die nam het gelijk van mij over. Was deze avond even rustig aan het videobellen met mijn ouders kwam Joel even kijken en heeft ook nog wat dingen verteld. Micah die vond het helemaal niks en die zat op het hoekje van mij bed te wachten tot we klaar waren. Daarna hebben ze nog even tv gekeken op mijn kamer en zijn ze ook naar bed gegaan.

Dinsdag begon weer met werken. Om 10 uur had ik met Maria en Christina afgesproken in het zwembad om baantjes te zwemmen. Dit ging niet door omdat ze de tijden van het zwemmen niet hadden bijgesteld op de website.. Toen gingen we maar koffie drinken in het centrum en om 12 uur hadden afgesproken met een nieuwe au pair om te gaan lunchen in een pub. Na de lunch ben ik snel naar huis gegaan om wat spullen in te pakken voor de volgende dag. Toen was het alweer tijd voor de dinsdagmiddag activiteiten. De vader kwam weer op tijd thuis dus was weer eerder klaar.

Woensdag de dag dat ik naar Manchester zal gaan alleen moest ik eerst nog even werken tot kwart voor 5. De kids naar school gebracht daarna zelf toch echt gaan baantjes zwemmen nu was het wel open. Daarna snel alle was weg gewerkt en toen de eerste weer opgehaald. Micah snel met de auto opgehaald en hem thuis afgezet en toen naar de trein gegaan. Het was ongeveer 3,5 uur met de trein dus aardig lang. Ik moest nog snel rennen naar mijn overstap anders duurde het nog langer. Toen ik aankwam in Manchester haalde mijn vader mij op bij het station en zijn we naar de pub gelopen waar de rest ook was. Even avond gegeten en toen zijn we naar de volgende pub gegaan waar live muziek was. Daarna hebben we een flesje wijn en wat biertjes gekocht bij een avondwinkel en zijn we naar het hotel gegaan en hebben we op de kamer nog wat spelletjes gespeeld daarna lekker gaan slapen.

De volgende ochtend hadden we lekker Engels ontbijt in het hotel. Nadat iedereen gegeten had en klaar was om te vertrekken zijn we een uurtje gaan lopen naar het voetbalstadion van Manchester united. Hier kregen we een rondleiding van twee uur. Bij de foto’s krijg je een beetje een beeld hoe het eruit ziet, maar eigenlijk is het gewoon het zelfde als al die andere grasvelden (sorry voor de mensen die echt fan zijn). Daarna zei Bart dat hij een leuke plek had gevonden waar we konden eten. Na een tijdje lopen kwamen daar aan waren ze het gebouw aan het slopen dus dat ging mooi niet door. Zijn we door gelopen en kwamen we ergens anders uit en hebben we daar lekker gegeten. Daarna zijn we met de tram terug gegaan naar de stad Marie en ik gingen even shoppen en de andere gingen een spel spelen in de pub. Na het shoppen zijn we terug gegaan naar de pub en na de pub gingen we naar een tapas restaurant. Hier gingen we nog eten voor kerst dit was het cadeau voor pap en mam. Na het eten gingen we naar een bekende bar heet Peaky blinders is van een serie (wist ik niet), maar hier wilde Bart heen omdat het een goeie serie was volgens hem moesten we er heen. Na uur kreeg ik opeens moeite met slikken en voelde ik mij niet zo lekker. Dus ik wilde graag naar huis en dat gingen we dan ook. Dacht slapen doet mij wel weer goed.

De volgende ochtend was het alleen nog maar erger. Ik kon niet slikken drinken lukte niet echt ik werd al misselijk bij het zien van eten. Dus uiteindelijk hadden we besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had koorts dus kreeg eerst daar wat voor en na 20 minuten gingen ze weer verder kijken wat er uit zou komen. Nou gezellig in de wachtkamer wachten met Rob en pap.. Toen ging ze weer kijken en kreeg ik medicijnen voorgeschreven en zo moest alles weg gaan. Ze dacht dat het ontstoken was, maar dat wist ze niet zeker.. Wij de medicijnen opgehaald daarna de rest weer op gezocht. Wat proberen te eten en drinken. Daarna moesten we al onze spullen pakken en naar de trein gaan voor Liverpool. Dit was gelukkig maar een uurtje met de trein dus dat scheelde. Toen ik in de nieuwe hotelkamer kwam ben ik eigenlijk gelijk gaan slapen. Toen ik wakker werd dacht ik dat het wel weer ging, maar na 10 minuten was het goede gevoel ook gelijk weer verdwenen dus die avond bleef ik maar thuis. Mijn familie ging naar de coverband van de Beatles, waar ik stiekem ook wel graag bij wilde zijn.

De volgende ochtend gingen we met ze alle ontbijten al moest ik nog niet veel van eten weten. Na het ontbijt hadden de jongens een plan waar we naar toen konden. Dus we gingen naar buiten daar hebben we wat dingen bekeken en kerk bekeken. Was allemaal leuk om te zien al was het voor mij best vermoeiend.. We gingen lunchen in de pub dat ging al best goed al smaakte het echt nergens naar. Na de lunch moest ik weer naar het hotel om te gaan slapen. Na het wakker worden werd ik niet heel vrolijk en kon ik die avond weer niet mee. De rest is toen nog naar een pub geweest en hebben nog ergens wat gegeten. Na tijdje kwamen mijn ouders nog even kijken hoe het ging toen hebben we nog even geskipod. Daarna ben ik weer gaan slapen.

Zondagochtend ging het nog niet veel beter, maar had wel heel goed geslapen. Na het ontbijt heb ik afscheid genomen en heb ik de trein weer naar huis genomen. Toen ik thuis kwam na een reis van 4 uur heeft mijn gastmoeder nog even gekeken hoe het ging (zij is dokter). Die heeft mij naar bed gestuurd. Na tijdje maakte ze mij wakker en gaf ze me wat eten en drinken. Nou dat kreeg ik allemaal niet op dus heb de helft weer terug gegeven.. Daarna ben ik weer gaan slapen.

Ondanks dat ik ziek was toen mijn familie hier was heb ik toch een leuke tijd met ze gehad en ik zie jullie weer over 5 maanden.

Trouwens na nog 1,5 dag thuis te hebben gezeten voel ik mij weer beter!

Bedankt voor het lezen tot volgende week!


Reacties

Reacties

Ank

Goh, Susan dat was toch echt wel vette pech, dat je nou net ziek moest worden!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!