susanweerdenburg.reismee.nl

Spelletjes in de pub, Micah birthday en korfbal

Was het alweer maandag. De tijd gaat hier soms zo snel dat ik soms gewoon niet eens meer weet wat ik de week ervoor heb gedaan. Deze maandag ochtend was eigenlijk gewoon het zelfde als de andere ochtenden. Alleen zou de Tesco komen om de boodschappen te brengen, maar na een paar uur wachten kwam hij nog niet. Bleek dat er iets fout was gegaan met het transport. Toen was het alweer tijd om de kids op te halen en de gewone dingen te doen die we altijd op maandag doen.

Dinsdag was een hele normale ochtend. Even naar de sportschool geweest en daarna zoveel mogelijk huiswerk gemaakt en toen was het alweer tijd om Micah en Joel op te halen. Toen we thuis waren gingen ze even spelen en maakte ik wat etenvoor ze klaar. Op dat moment viel Joel heel hard op zijn hoofd, maar gelukkig op dat moment kwamen ook zijn moeder en Joshua binnen, dus dat scheelde een hoop. Na een tijdje ging het weer goed met Joel en heeft de moeder ze naar de naschoolseopvang gebracht en bleef ik bij Joshua. Toen ze allemaal terug kwamen zijn we gaan eten en heb ik Joel klaar gemaakt voor bed. Daarna ben ik zelf naar de pub gegaan, omdat we spelletjes gingen spelen met wat au pairs die tijd hadden.

Woensdagochtend had ik alle drie de kids, omdat de ouders eerder moesten werken. Eerst bracht ik de oudste twee naar school en daarna Joshua naar het kinderdagverblijf. Deze dag zou weer de Tesco komen en dit keer kwam hij echt, alleen wat te laat. Daarna had ik afgesproken in de pub. Hier ontmoete ik twee nieuwe au pairs waar ik mee heb geluncht. Toen was het alweer tijd om Joel op te halen van school, maar dit keer gingen we niet naar huis, omdat de schoonmaakster bezig was, dus dat was niet echt handig. Daarom hebben we een uurtje op het schoolplein gespeeld en daarna zijn we Micah gaan ophalen. Zijn we gelijk naar huis gegaan en daar heb ik de jongens achter gelaten bij hun moeder. Toen ging ik Joshua ophalen en was mijn werkdag alweer klaar.

De volgende dag was het de verjaardag vanMicah. In de ochtend kwamen we allemaal benedenengingen we voor hem zingen en kreeg hij wat cadeautjes. De moeder had ook allemaal lekker dingen gemaakt omdat het zijn verjaardag was. Daarna ben ik mij snel gaan omkleden en zelf naar school gegaan. Na school had ik afgesproken met Christinaenzijn we wezen lunchen en daar gingen weeen cadeautje kopen voor mijn gastvader die maandag 40 wordt (als je dit leest is die al jarig geweest).Dit was nog best een uitdaging, maar we hadden wat gevonden. Daarna ben ik snel naar huis gegaan en moest ik alweer opJoshuapassen. Na het oppassen hebben wenog even avond gegeten met zijn alle en daarna ben ik lekker serie wezen kijken.

Vrijdag had ik de hele dag school. Na school ben ik snel naar huis gegaan en heb ikmijn korfbal kleren aangedaan en toen ben ik naar de training gegaan. Na de training weer naar huis om even wat te eten en te douchen en toen weer door naar Rossella. Daar heb ik een film gekeken en hebben we verschillende soorten kaasjes gegeten. Daarna ben ik lekker naar huis gegaan en gaan slapen. Alleen lukte slapen niet heel goed omdat ik heel misselijk was geworden.

Zaterdag ochtend voelde ik mij nog steeds niet lekker en toen kwam ook lekker alles er weer uit.. Twee keer over mijn nek gegaan en toen ging het alweer wat beter. Alleen moest ik die middag helpen met het kinderfeestje van Micah. De moeder zei:je mag wel thuis blijven, lijkt mij niet zo’n goed idee dat je iets gaat doen. Dus ik ben thuis gebleven en heb wat serie gekeken en gefacetimed met Kelly.

Toen kwam ze alweer terug,alleen danmetiets meer mensen. De opa, oma’s, tantes, ooms, nichtjes en neefje kwamen ook allemaal mee. Ik had nog niet iedereen gezien,dus mocht mij ook weer even netjes gaan voorstellen. Iedereen kwam eten en ik had het er nog niet zo op dus uiteindelijk gaf mijn gastmoedermijeen droge boterham, omdat ik dit alleen maar kon eten volgens haar. Na een tijdje ging iedereen weer lekker naar huis toe en ben ik naar bed gegaan.

De volgende dag had ik een wedstrijd, alleen moest ik eerst even kijken of mijn ontbijt binnen bleef. Dat bleef het ook, dus dacht ik: mooi dan gaan we gewoon spelen. Alleen had de familie niet verwacht dat ik zo ingesteld was. Dus waren ze weg met de auto, maar al snel kwamen ze terug voor mij en kon ik gaan. Toen ik bij de wedstrijd aankwam was ik iets te laat maar gelukkig speelde ik pas de tweede wedstrijd. De eerste stappen die ik zetten ging niet heel soepel, maar goed daar lachen we maar om. Verder was het prima wedstrijd ook al hebben we verloren. Mijn tegenstander vond het helemaal niks om tegen mij te spelen en ging mij dan vervolgens ook slaan, maar ja ik was twee koppen groter en was ietsjes beter dan haar dus ze kreeg natuurlijk nog wel iets terug. Leuk spel hè dat korfbal, nou ik geniet er nog steeds van. Na de wedstrijd merkte ik toch wel dat ik de dag ervoor zeer weinig had gegeten dus ik had weinig energie in mijn lichaam. Naar huis gegaan even wezen douchen en wat serie gekeken alleen lag ik toen opeens snel te slapen. Daarna avond gegeten met zijn alle en na het avond eten weer serie gekeken.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Lieve Susan, Inmiddels weer een week verder, je maag weer op peil? We blijven goed op de hoogte van je wel en wee! Lieve groet, opa en oma

Susan

Jaa gaat wel helemaal goed was alleen die zaterdag eventjes fouten boel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!