susanweerdenburg.reismee.nl

Even langs Nederland

Dan was het alweer maandag. Het was de verjaardag vanDoug. Dit hebben we in de ochtend gevierd met wat cadeautjes en wat lekkers om op te eten. Daarna heb ik de kids naar school gebracht en Joshua naar de kinderopvang. Toen ben ik zelf naar de sportschool gegaan. Daarna heb ik thuiseen beetjeopgeruimd en serie gekeken en toen was het alweer tijd om Micah en Joel op te halen en om naar de tennis te gaan. Deze dag liep vervolgens gewoon door als normaal.

Dinsdag had ik weer alle drie de kids want de ouders waren al om half 8 weg. De oudste twee snel naar school gebracht en daarna Joshua naar de opvang. Toen ik thuis kwam ben ik maar even serie wezen kijken verder die dag heb ik niet heel veel gedaan. Standaard dingen, kids weer allemaal opgehaald, Micah naar de voetbal gebracht en de andere twee klaar gemaakt voor bed. Toen kwam Dina thuis en die nam mij over en ik maakte mij klaar om naar de pub te gaan. Hier was een voetbal wedstrijd bezig die we hebben gekeken en daar nog een drankje gedaan. Toen ik naar huis ging was het alweer 12 uur in Nederland dus gelijk mama een berichtje gestuurd om haar te feliciteren. Daarna gaan slapen.

Woensdag een gewone dag. Werken was verder niet heel boeiend. Alleen dat mama dan ook echt 50 is geworden. Daarvoor moest Joel toch even een zingende spraakmemo naar mama sturen. Kregen wij weer leuke foto’s terug dat ze uiteten was met de familie. Die avond ben ik vroeg naar bed gegaan.

Was het alweer donderdag. In de ochtend had ik school en in de middag ben ik even wezen shoppen wat echt een uitdaging was, omdat er niet echt iets leuks was.Na het shoppen naar huis gegaan om op Joshua te passen. Daarna ben ik naar de pub gegaan met een andere au pair. Hier even avond gegeten en wat wijntjes gedronken en weer nieuwe mensen ontmoet. Daarna weer naar huis om naar bed te gaan.

Vrijdag de dag dat het geheim toch echt ging beginnen. Deze dag ging ik dan echt terug naar Nederland terwijl het maar 4 mensen wisten dat ik kwam,was het toch echt een uitdaging. Ik moest weer vliegen viaGatwick, maar dit keer ging alles wel gewoon goed,alleen had ik een uurtje vertraging, maardat is niks nieuws. Ik landen om half 8 in de avond opSchipholendaar stond Taylor al op mij te wachten. Toen zijn we onderweg even snel bij de Mac gaan eten. Daarna even langs Bunnik gereden, want daar stond een tas met slaapspullen die papa voor mij achter liet. Toen zijn we naar Taylor haar huis gegaan en haar ouders wisten ook niet dat ik kwam,dus waren ook beetje in schok. Daarna kwam Laura en ik zat op de wc. Toenkwamiker vanaf en zei gedag en ze was aardig in schok dat ik daar opeens stond. Paar spelletjes gedaan en toen kwam Renee en toenheb ik mijnatuurlijk ook even verstopt. Ik kwam binnen lopen en zei haar gedag en ze reageerde heel enthousiast terug en draaide zich daarna om en had toen pas doordat ik het was. Was erg leuk om deze meiden weer even te zien. Na wat spelletjes en wat bij gepraatte hebbenzijn we naar bed gegaan.

Zaterdag de dag! Kelly kwam mij om half 10 ophalen en toen zijn we naar Hillegersberg gegaan en hebben we daar ontbeten en wat winkels bekeken. Daarna ben ik naar Bart zijn huis gegaan en gingen we alweer lunchen en even bijpraten. Daar nogeenpotjegeskipbot. Mama stuurde nog een foto naar mij dat ze de kaart had mee genomen die ik op de dag van haar verjaardag had opgestuurd. Mijn kaart stond alleen op de tafel het leek net of ik er helemaal niet meer was. Toen kwam Taylor ons bij Bartalweer ophalen en zijn we naar onseigen huisgegaan en hebben we ons daar omgekleed. Toen hebben we de fiets gepakten opnaar het feest. Ik was echt zo benieuwd hoe mam zou reageren. Robgeappten hij heeft hetweer doorgegeven aan papa. Bart en Marie voorop en daarna kwamen Taylor en ik erachteraan. Was een hele planning maar goed. Mama zag als eerst Bart binnen komen en daarna zag ze Taylor en dat vond ze allemaal heel normaal. En echt later had ze pas door dat ik voor haar stond. Ik zal de foto’s bijvoegen dan kan je haar geschrokken gezicht zien. Even bij gepraat met mama en genoten van het feestje. Na het feestje ben ik naar jofel gegaan, want daar was ook nog een feestje. Mijn vrienden wisten niet dat ik kwam dus een voor een keken ze mij ook erg verbaasd aan en waren de meeste ook even in schok. Na het feestje weer naar huis en lekker in mijn eigen bedje gaan slapen.

Zondagochtend werd ik weer even laat wakker en gingen we weer ouderwets ontbijten met iedereen. Daarna gedoucht en omgekleed. Daarna zijn we bij het huis van Rob wezen kijken, wat er super leuk uitzag en ben erg benieuwd naar als het af is. Toen Bart en Marie bij hun huis afgezet en zijn we weer naar huis gegaan. Daar kwam Taylor nog even langs en even lekker geborreld en spelletjes gegaan. Daarna voor de laatste keer weer avondgegeten in Nederland en toen werd ik alweer gebracht naar Schiphol.

Ik heb erg genoten van dit weekend en ben er erg blij mee dat ik even naar Nederland kon komen om iedereen even te verrassen.

Reacties

Reacties

Miranda

Het was super leuk dat jij ineens binnen kwam stappen. Ik had dit dus echt niet verwacht, maar des de groter was de verassing:) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!