susanweerdenburg.reismee.nl

Bezoek van Lies & Suus!

Het is alweer maandag, maar dit keer een andere dag als normaal, omdat het vakantie is voor de kinderen. De kinderen waren lekker tv aan het kijken toen ik beneden kwam. Er liepen ook een paar mannen door het huis en die waren al hard aan het werk in de woonkamer om een muur eruit te slopen. De moeder vroeg mij of ik met de drie kids naar het park wilde, omdat zij naar de tandarts moest en de kinderen anders de mannen in de weg liepen. Toen wij klaar waren voor vertrek kwam ik erachter dat het heel hard regende dus plan gewijzigd en gingen we maar naar de bibliotheek. Daar waren wat honden voor het goede doel en natuurlijk veel te veel boeken. Ik heb met Joshua in het café gezeten en de andere twee gingen boeken uitzoeken. Na een tijdje gingen we daar even lunchen en daarna zijn we weer naar huis gegaan. De moeder nam mij over en ik was in de middag lekker vrij. Ben toen even naar de sportschool geweest en heb lekker even geslapen. Dat was mijn maandag.

Dinsdag ben ik met Joel en Micah naar een binnenspeelplaats gegaan. Micah was gelijk verdwenen en heb ik hem alleen even gezien tijdens de lunch. Joel had het wel even wat lastiger en vroeg dan ook of ik mee ging. Na 10 minuten is hij lekker zelf gaan spelen en al snel kwam hij iemand van school tegen. We zijn hier 7 uur geweest dus dat was best aardig lang. Toen we thuis kwamen heb ik voor ze gekookt en zijn we daarna met Lego gaan spelen. Joel was helemaal kapot, dus hij ging wat eerder naar bed en daarna kwam de moeder thuis en heeft ze Micah overgenomen.

Woensdag was ik een dagje vrij en heb ik dan ook heerlijk uitgeslapen. Daarna ben ik even naar school geweest om daar Rossella op te halen en zijn we gaan lunchen. Na de lunch zijn we naar Rossella haar huis gegaan en hebben we de honden uitgelaten. Toen ben ik naar huis gegaan, maar er was niemand dus ben ik maar naar de sportschool gegaan. Ik kwam terug en er was nog steeds niemand dus gingik maar avondeten voor mijzelf maken. Uiteindelijk is de hele familie niet meer thuis gekomen, maar dit waren ze even vergeten door te geven…

De dag erna had ik alweer school. Na school ben ik snel mijn spullen wezen pakken en kwam Elettra mij ophalen en zijn we bij de pub wat wezen eten. Hier kwam Rossella ook weer naar toe en daarna gingen we boodschappen doen voor die avond. We gingen bij Elettra avondeten en wat spelletjes spelen. Daarna zijn we naar de pub gegaan. Toen de pub dicht ging ben ik naar Elettra haar huis gegaan en daar bleef ik slapen.

Vrijdag lekker uitgeslapen en toen kwam Elettra binnen met ontbijt, maar dat was pasta en daar had ik dan nog even niet op gerekend. Daarna ben ik weer lekker naar huis gegaan en moest ik mijn spullen alweer inpakken voor het weekend, want Lisa en Suus kwamen lang. Ik had alles klaar staan, maar toen kreeg ik een Whatsappje dat de vlucht vertraging had en uiteindelijk gecanceld was.. Gelukkig waren ze net op tijd zodat ze een nieuwe vlucht konden krijgen, anders waren ze hier niet gekomen. Een paar uur later pakte ik ook de trein naar London en wachtte ik hun op in het hostel. Daar kwamen ze dan eindelijk na een lange reis. Alles in het hostel gezet en zijn we naar een pub gegaan. De pub ging uiteindelijk dicht dus gingen we naar hetcasino en die zijn er genoeg in London. We kozen toch voor het Casino die er het leukste uitzag van buiten dus wij naar binnen. Het was erg groot en als je naar beneden ging was er zelf een dj en zelfs op de wc had je een styletang en krultang. Dus was aardig luxe. Eerst hebben we maar weer een drankje gedaan en daarna hebben we toch maar besloten om wat te gaan spelen. We begonnen met 20 pond na eventjes spelen hadden we winst gemaakt en zijn we dan ook gestopt toen we intotaal 70 pond hadden. Na het casino zijn we naar het hostel gegaan met de bus die nog reed dus dat was ideaal. Zijn we daar lekker gaan slapen.

De volgende dag weer om half 10 op om te gaan ontbijten. Daarna zijn we gaan reizen naar de Tower Bridge waar we in gingen. Je had daar vandaan een heel mooi uitzicht en kon ook op een raam staan en naar beneden kijken (zie foto’s). Daar wat rond gelopen en daarna zijn we ergens wat wezen lunchen. Toen gingen we naar Holland park. Dit was heel groot en ook echt super mooi. Was lekker druk door het mooie weer. We hebben hier ook lekker rond gelopen daarna zijn we ergens op het terras een drankje wezen doen. Daarna zijn we naar de London Eye gegaan en hebben daar nog even wat gekeken en rond gelopen. Toen zijn we naar het hostel gegaan en hebben we ons even omgekleed en klaar gemaakt voor die avond. We wilde sushi eten, ergens dichtbij waar we naar toe wilde die avond, maar we konden die sushi plek niet vinden dus zijn we uiteindelijk naar Jamie Olivers gegaan, wat ook echt heel lekker was. Daarna zijn we naar een pub geweest. In deze pub kan je bier pongen, sport kijken, karaoken zingen, dansen of gewoon lekker wat drinken. Wij hebben dan ook voor het laatste gekozen. We hebben daar ook weer naar wat gekkeEngelse gekeken. Blijven toch aparte mensen. Daarna zijn we naar een nachtclub gegaan. Dit was ook een bijzonderen nachtclub, maar we hebben er het beste van gemaakt en was opzich nog best gezellig. Daarna naar de hostel gegaan en gelijk naar bed gegaan.

Op zondag zijn we rustig wakker geworden en moesten we onze spullen alweer inpakken, omdat we moesten uitchecken. We zijn daarna richting de Sky garden gegaan en hebben daar eerst in de buurt op een terrasje in de zon gezetten. Toen naar de Sky garden gegaan en daar konden we nog even over London heen kijken. Was een super mooi uitzicht. Ik vond dit persoonlijk leuker dan de London Eye en dit is ook nog eens gratis. Daarna daar lekker rond gelopen en even naar de plantjes gekeken, maar die stonden er niet allemaal even mooi bij, maar daar kijken we dan maar even overheen. Daar hebben we nog even wat gedronken en toen zijn we weer weg gegaan. We zijn toen ergens wat gaan lunchen en daarna zijn we naar een plek gegaan waar je super lekker ijsjes kan eten. Deze winkel is best al bekend en was ook wel druk daar, maar ik weet nu wel waarom, wat was het lekker. Daarna zijn we door gelopen naar Saint Martin’s place. Hier nog even lekker in het zonnetje gezetten. Toen hebben we de underground genomen naar het hostel en hebben we onze spullen gepakt en hebben we alweer afscheid genomen van elkaar. Lisa en Suus zijn naar het vliegveld gegaan en ik weer naar huis. Mijn trein reed niet dus moest ik omreizen waar vervolgens nog twee treinen uitvielen, maar uiteindelijk kwam ik er en ben ik nog even langs de pub gegaan en daarna naar huis om te gaan slapen. Lisa had ook pech met haar trein toen ze in Nederland was, want die had ook vertraging en ze moest uiteindelijk het laatste stukje nog met de taxi om in Wageningen te komen, dus dat schoot ook niet zo op.

Meiden heel erg bedankt voor dit mooie en gezellige weekend! Ik heb genoten!

Kees en Leny

Het reizen kostte even tijd, maar het was vast gezellig. leuk verhaal.Groeten, opa en oma.