susanweerdenburg.reismee.nl

Weekendje Bournemouth!

Dan was het alweer maandag. Ik kan wel zeggen dat de tijd hier vliegt. Deze dag was Joel ziek en moest ik alleen Micah naar school brengen en Joshua werd gebracht door zijn moeder. Toen ik terug kwam lag Joel te slapen en ging ik de was maar doen. Joel heb ik rond lunchtijd wakker gemaakt, maar hiervan wilde hij niks weten en wilde gelijk weer gaan slapen. Rond 3 uur kwam Doug om bij Joel te blijven zodat ik met Micah naar de tennis kon en daarna Joshua kon ophalen. Toen we terug kwamen heb ik snel wat eten voor ze gemaakt en was ik daarna klaar. De moeder kwam die avond in mijn kamer of ik op de kinds wilde passen. Natuurlijk wilde ik dat wel, uiteindelijk zijn die ouders nooit weg gegaan en hebben ze dat ook niet laten weten dus dat was weer wat vreemd.

Dinsdag was Joel nog steeds ziek en moest ik alleen Micah naar school brengen. Toen ik weer thuis kwam lag Joel weer te slapen. Om 3 uur kwam Dina mij over nemen van Joel en ging ik Micah van school halen. Op school had ik een klein discussie puntje met Micah, want hij wilde zijn eigen tas niet dragen, omdat hij het te zwaar vond. Micah doet altijd 10 boeken in zijn tas dus logisch dat het te zwaar is. Ik zei dat ik hem ook niet ging dragen en zette zijn tas op de grond en zei: nou dan blijft je tas hier een nachtje slapen en dat was volgens hem ook niet helemaal de bedoeling. Uiteindelijk heeft hij hem toch netjes mee genomen.Toen we thuis kwamen heeft hij snel wat gegeten en toen zijn we naardenaschoolseopvang gegaan. Ik ben toen even naar huis gegaan, maar ik moest al snel Joshua weer ophalen en toen doorgereden naar Micah en hem naar de voetbal gebracht.Toen ik weer thuis kwam zeiDina dat ik alleen Micah nog moest ophalen vandevoetbal en ik verder klaar was voor deze dag. In de avond ben ik nog met Rossella naar de sportschool geweest.

Woensdag was Joel nog steeds ziek, maar ik had alle drie de kinderen want de ouders waren aan het werk. Dus Joel moest mee de auto in om de rest af te zetten.Halverwegen de dag kwam hij mij opzoeken in mijn kamer en vroeg hij om een verjaardagscadeau (zijn verjaardag is in oktober). Hij had een heel goed idee wat hij wilde hebben. Alleen moest ik hem toch echt vertellen dat ik dan hier niet meer ben en dat begreep hij maar niet en hij wildeookdat ik bij hem bleef. In de middag hebben we Micah en Joshua opgehaald en zijn we naar huis gegaan en hebben we avond gegeten. Ik was hier na klaar met werken en ging toen mijn huiswerk maken.

De volgende dag had ik school en na school ging ik met twee klasgenoten wat lunchen. In de middag moest ik op Joshua en Joel passen, omdat Joel had overgegeven mocht hij 48 uur niet naar school en niet naar zwemles. Na het oppassen heb ik wat eten gemaakt voor mijzelf en heb ik lekker serie gekeken.

Vrijdag had ik in de ochtend school en in de middag ging ik met de trein naar Bournemouth. Waar een oud klasgenoot op mij stond te wachten. Toen zijn we naar haar huis gegaan en heb ik mijn spullen gedumpt en zijn we snel naar mijn oude school gegaan waar ik al mijn oude klasgenoten en leraren tegen kwam. Was weer leuk om iedereen te zien. Nadat de school afgelopen was zijn we naar de shisha gegaan. Daarna naar huis om even om te kleden. Toen we terug kwamen gingen we met z’n alle wat eten en daarna gingen we bij iemand in huis wat drinken en toen zijn we naar de pub gegaan, waar we de rest zagen. Een gast was voor het laatst en vloog de volgende dag terug naar Frankrijk. Hij wilde eerst niet mee gaan stappen maar we konden hem toch overhalen door een paar shotjes en toen gingen we naar de club. Na de club waren we nog even terug gegaan naar het huis van die gast waar we begonnen waren. Toen hebben we de taxi naar haar huis gepakt en lekker gaan slapen.

De volgende ochtend werd ik alweer vroeg wakker en werd ik gebeld door Suzan of we kwamen lunchen. Natuurlijk kwamen wij snel. Even alles gedaan en toen de bus gepakt waar we hadden afgesproken. Na de lunch waren onze vrienden in shisha dus gingen we daar naar toe. Naeentijdje had ik dat wel gezien en zei ik:kom we gaan even naar huis om te slapen. Even wat bijgeslapen en toen hadden we alweer afgesproken om te gaanavondeten met wat mensen. Daarnagingen we weer bij dezelfde gast als die avond daarvoor wat drinken (hij woont midden in de stad vandaar). Hierna zijn we naar de nachtclub gegaan en daar bleven we tot 2 uur toen gingen we naar huis en slapen.

De volgende dag werd ik weer gebeld door Suzan of we weer kwamen lunchen. We kwamen natuurlijk weer en ik nam gelijk al mijn spullen mee. We aten even snel wat en toen kwam nog een vriend van ons daar naar toe. Daarna gingen we met zijn vieren bowlen en daarna zijn we naar de shisha gegaan en daar kwamen nog wat mensen naar toe. Na een tijdje belde 3 vrienden mij of ik met ze kwam eten en dit kwam voor mij best goed uit, want een uur later ging ik met de trein naar huis dus had ik gelijk soort van avond gegeten. Na het eten even snel iedereen gedag gezegd en toen de de bus gepakt naar het station. Deze zondag reed de trein niet vanaf Bournemouth dus moest ik eerst ergens met de bus naar toe reizen en daarna kon ik de trein nemen. De trein had ook nog eens vertraging, maar na een tijdje kwam ik dan eindelijk thuis en ben ik nog maar eens wezen bellen met Kelly, dit schrijf ik bijna nooit maar kan wel zeggen dat we elke dag bellen..

Nog een mededeling: ik heb alweer mij vlucht terug geboekt. Dit is op 4 juli. Dat betekend dat er nog genoeg blogs aankomen en ik hoop dat ik nog veel ga mee maken hier en dat ik nog veel kan genieten. Tot nu toe heb ik zeker geen spijt gehad. Wat een aanrader!

Reacties

Reacties

Miranda

Super Susan, dat je nog steeds zo enthousiast bent over dit avontuur. je hebt dan ook een heel leuk stel jongetjes waar je voor mag zorgen. en dan al die weekendtripjes:)
Maar 4 juli staan pap en ik op Schiphol hoor, want dat vinden wij dan ook weer erg leuk!!

Kees en Leny

Ja meid, zo’n ervaring kan niemand je afnemen. En je kletst iedereen in het Engels van de sokken. En veel mensen ontmoet, dus ook veel gezelligheid meegemaakt.
Dag, we blijven je volgen. Lieve groet, opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!