susanweerdenburg.reismee.nl

Ben ik weer

Maandag begon weer als normaal, dekidsweer naar school gebracht. Daarna kwamen er wat mensen voor het huis,die hebbenendeel van de keukeneruitgehaald en verder weet ik niet zo goed wat ze hebben gedaan. Ik ging even wat slaap inhalen overdag. In de middag de kids opgehaald en zijn we naar de tennis gegaan. Na de tennis Joshua opgehaald en thuis avond gegeten. Na het eten Joshua en Joel in bad gedaan en toen kwam hunmoeder thuis en zij nam het van mij over. Ik zelf snel even wat avond gegeten en toen naar de sportschool gegaan met Rossella. Toen ik thuis kwam even gedoucht daarna naar bed gegaan.

Dinsdag was het pancakes day, dus begonnen we de ochtend ook met pancakes. Daardoor hadden de kids weinig haast om naar school te gaan. Uiteindelijk kreeg ik ze zo ver en heb ik ze naar school gebracht. Toen ik weer thuis kwam heb ik beetje de was gedaan en ben ik wat gaan leren. De man die kwam klussen in het huis vertelde dat ik een lekke band had met de auto. Dit vertelde ik tegen mijn gastmoeder. Ze zei dat ze het ging oplossen, maar vervolgens ging ze naar haar werk en vergat ze het. Toen vroeg ze of ik het kon regelen, maar ik had echt geen idee wat ik moest doen. Uiteindelijk heeft de man die aan het klussen was in het huis het voor mij opgelost en dat was toch wel even prettig. Verder verliep de dinsdag als elke dinsdag.

Woensdag had ik ze weer naar school gebracht. Verder was er dit keer niemand in huis voor het verbouwen, dus heb ik alle was weggewerkt, Daar was ikook de hele dag zoet mee. Daarnade kids opgehaald. Dit keer hadMicahgeen schaken dus dat was ideaal. Om half 6Joshuaopgehaald vandeopvang en heb ik daarna avondeten voor ze gemaakt. Iedereen in bad gegaan, voorgelezen en wat er nog meer bij komt kijken. Deze avond moest ik oppassen dus ook de kinderen op bed leggen, maar dat gingopzichwel snel,ze waren zo moe. Naeen tijdje kwam de vader al thuis dus was ik alweer klaar en ben ik gaan slapen.

De volgende dag had ik een ochtendje school. Na school ben ik gaan lunchen met Christina eindelijk na 3 weken. Zij was 3 weken terug gegaan naar huis in Duitsland. Na de lunch ben ik weer naar huis gegaan om op Joshua te passen. Na het oppassen ben ik lekker serie wezen kijken en beetje huiswerk gemaakt.

Vrijdag de laatste dag van de week is toch altijd de mooiste dag. Lekker kort ochtendje naar school en daarna lekker naar huis gegaan. Begonnen aan het nieuwe serie. Om 5 uur moest ik naar de training en dat ging allemaal prima. Na de training snel naar huis wat gegeten en gedoucht. Toen hadden we alweer afgesproken in de pub, omdat het iemand haar verjaardag was. Ik even iemand opgehaald met de auto en daarna door gereden naar de pub. Ik dacht dit keer ben ik met de auto dus wordt niet zo laat, maar ja wel dus…

Zaterdag lekker uitgeslapen ik werd wakker met de lunch,dus ging gelijk met de familie lunchen. De ouders vroegen mij of ik met de kids naar het park wilde deze middag, omdat ze wat dingen moesten kopen voor het huis. Dat wilde ik wel dus ik met de kinderen naar een speeltuin geweest en daar zijn wewat uurtjes gebleven. Daarna heb ik nog even een serie gekeken en avond gegeten met het gezin. Om 8 uur moest ik oppassen en gingen de ouders weg. Kids op bed gelegd en die sliepen zo, omdat ze helemaal kapot waren van het buitenspelen. Zelf maar wat tv gekeken en daarna ook gaan slapen.

Zondag lekker uitgeslapen en in de middag had ik een korfbalwedstrijd. De wedstrijden hier zijn best ver rijden, maar dat hadden wij er voor over. Voor dat de wedstrijd begon kwam de scheidsrechter naar onze nagels kijken, wat ik vrij bijzonder vond. Ik moest al mijn nagels knippen terwijl die niet eens heel lang zijn.. In de 14 jaar dat ik korfbal speel, heb ik dit nog nooit mee gemaakt en mijn nagels zijn altijd even lang en ik speel in Engeland een stuk lager dus vond het maar wat vreemd. Daarna begon de wedstrijd. Ik mocht weer tegen dezelfde dame spelen als de vorige keer, zij was ook vrij bijzonder. Ze kreeg de bal en die moest ze aan mij geven, in plaats daarvan rolde ze de bal de andere kant op.. Nou als ik ergens niet tegen kan is dat het. Er kwamen toen toch wat woorden boven drijven en dan is het toch wel handig dat je dan een andere taal spreekt. Ze heeft het daarna niet meer gedaan, dus ze begreep volgens mij wel dat ik daar niet zo op zat te wachten. Genoeg over haar. Dan hebben we de scheidsrechter. Ik weet niet waar hij heeft leren fluiten, maar die maakte genoeg fouten. Dat ik toch ook een keertje tegen hem uitviel dat het echt niet klopte (in Nederland doe ik dat echt nooit). Uiteindelijk hadden we ook nog eens verloren helaas, maar goed volgende week beter. Dan spelen we onze laatste wedstrijd van het seizoen. Na de korfbal naar huis gegaan en naar bed gegaan.

Reacties

Reacties

Ank

Susan ik geloof dat je gastmoeder soms wel vergeetachtig is, maar goed dat er een klusjesman in huis was. Ik zie je al bezig bij korfbal: lekker willen spelen en dan een domme medespeelster en scheidsrechter! en ook nog verliezen ;-) was weer een gezellig verhaal, deze week de verjaardag van Rob en jij bent er niet bij.... drink daar maar een lekker drankje op zijn gezondheid, groetjes

Kees en Leny

Hoi Susan, lijkt me best gemakkelijk een au pair in huis. Maar dan is voor de ouders en kinderen ook alles goed geregeld op die manier. Jij hebt je langste tijd er op zitten in Engeland, je zal zien hoe gauw het 4 juli is. 2,5 maand.
Maar eerst komen wij volgende week. Hebben we zin in. Lieve groet, O en O?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!