susanweerdenburg.reismee.nl

Laatste wedstrijd

Maandagende week is weer begonnen. De kinderen naar school gebracht,daarna zelf naar huis gegaan en ben ik even gaan slapen. Ik was best wel moe van een weekendje niks doen.. Om 3 uur de jongens weer opgehaald en naar de tennis gebracht. Daarna Joshua weer opgehaald en zijn we thuis gaan eten en toen kwam de vader en hij nam de kinderen over.

Dinsdagochtend de kinderen weer naar school gebracht en ben ik naar sportschool gegaan. Hier kwam ik een andere au pair tegen en hebben we samen even gesport. Na het sporten had ik met Christina afgesproken om een kop koffie te gaan drinken. Dit was bij costa in de Tesco, dat is hier heel normaal. Daarna hebben we wat boodschappen gedaan voor de volgende dag. Nadat ben ik naar huis gegaan en even serie gekeken en daarna de kinderen weer opgehaald. Weer thuis zijn we even snel een boterham gaan eten met wat Nederlands beleg. Daarna gingen we naar de naschoolse opvang. Ik bracht ze daar en ben toen weer even naar huis gegaan. Toen Joshua opgehaald en zijn we de jongens weer wezen ophalen en Micah weer weggebracht naar de voetbal. Met de andere twee naar huis gegaan en voor ze gekookt. Hoe ver dat kon met de keuken die we nu hebben. Daarna zijn ze in bad gedaan en toen werd Micah thuis gebracht. Ik moest deze dag oppassen en de vader had er voor gezorgd dat ik Micah niet hoefde op te halen. Hem voor de tv gezet met wat eten en de andere naar bed gebracht. Daarna Micah naar bed gebracht en ben toen zelf gaan avondeten en een beetje serie gekeken.

De volgende dag was natuurlijk gewoon weer een werkdag, dus ze weer naar school gebracht. Daarna naar de sportschool gegaan en daar kwam ik weer een au pair tegen, dus daar even mee gesport. Bij de sportschool gedoucht, omdat we geen water in huis hebben, had ik niet echt veel keus. Daarna naar Christina haar huis gegaan en hebben we bananen pancakes gemaakt en ondertussen heb ik daar wat dingen gedaan voor school. Nadat ging ik Joel van school halen. Toen we thuis kwamen kreeg ik een Whatsappje van de moeder dat ze vergeten was om avondeten te halen en of ik dat even wilde doen. Het was al 4 uur en had eigenlijk geen tijd meer, maar gelukkig was de vader thuis dus heb ik Joel wel bij hem gelaten en ben ik snel naar de winkel gegaan en daarna heb ik Micah en Joshua opgehaald. Eten voor ze gemaakt en in bad gedaan en daarna was ik klaar met werken. Toen ben ik naar Christina gegaan om daar avond te eten. We hadden even wat gekookt en daarna serie gekeken.

Donderdag was het weer de dag voor school. Na school heb ik even met wat mensen ergens gegeten en ben daarna naar huis gegaan om op te passen op Joshua. Alleen toen ik thuis kwam was daar helemaal geen Joshua dat was de moeder even vergeten door te geven. Ze vergeet verder echt nooit wat hoor..Heb toen even wat huiswerk gemaakt en lekker serie gekeken.

Vrijdag weer de laatste dag van de week. Weer naar schoolenna school snel naar huis, omdat ik zou gaan lunchen bij Christina.Spullen gepakt voor de korfbal thuis en toen met de auto naar haar gereden. Weer wat gekookt, maardit keer vonden we het zelf niet eens zo heel lekker,ook al zag het er wel lekker uit,dus dat was jammer. Daarna zijn we met de hondeneenrondje gaan lopen. Toen was het alweer tijd dat ik naar de korfbal ging om te trainen. Deze training stond in het teken van rood, dit was voor het goede doel en we moestenallemaal ook wat geld in leggen. Na de training ging ik snel naar huisentoen kreeg ik onderweg een Whatsappje dat ik niet meer hoefde op te passen omdat de moeder ziek was geworden. Toen ik thuis kwam zag ik dat Joel en Micah ook ziek waren geworden. Dus was aardig druk voor die vader. Ikgingeven avondeten en ben daarnagaan douchen. Naeenuurtje was ik hem ook de lul en moest ik over mijn nek net als de rest… Zat wel lekker mee.

De volgende dag voelde ik mij weer helemaal goed,alleen was mijn buik beetje leeg… Ook al had ik geen honger. Om 3 uur werd ik op gehaald door Christina en met haar ging ik even wat drinken. Werd dit keer een kopje thee met wat yoghurt, want ik had nog steeds niet gegeten,omdat ik geen trek had,maar toch moest eten. Daarna ging het allemaal steeds beter. We zijn daarna naar Christina haar huis gegaan, want zij moest deze avond koken voor het gezin. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we serie gekeken. Daarnahebben weRossellaopgehaald en zijn we naar een restaurant gegaan waar we met de andere au pairs hadden afgesproken. Een au pair was voor het laatste en daaromgingen we uiteten met haar. Na het etenben ik nog met Christina en Rossella naar een pub gegaan waar een band aan het optreden was. Was een apartepub, aparte mensen, maar was verder wel even gezellig. Daarna zijn we naar huis gegaan en ben ik naar bed gegaan.

Zondag de dag dat ik mijn laatste wedstrijd speelde voor University of Reading. Op naar de wedstrijd. Ik had weer vol enegrie en was er helemaal klaar voor. De scheidsrechter herkende mij gelijk toen ik het veld op kwam lopen. Ik wist meteen dat dit niet in mijn voordeel ging werken.. Dit was natuurlijk ook zo. Ze gingen alles wat ik deed tegen fluiten, waarom ? ik weet het ook niet.Na 10 minuten vroeg mijn dame een wissel aan, omdat ze niet meer wist wat ze moest doen. Nou daar haal ik dan weer plezier uit.Naeenhalfuurtje spelen zat heter voor mijweer op en moest ik het veld verlaten met 4 doelpunten op mijn naam.In de rust was ik toch even naar de scheidsgelopen met de vraag waarvoor ze floot. Ze zei: nou wat jij deedmag niet. Dus ik vroeg haar precies wat niet mocht, hier had ze geen duidelijk antwoord op. Ze zei ik vind gewoon dat het niet mag dus dan mag dat niet. Nou hier voor had ik geen woorden.

In heel mijn korfbal carrière ben ik nog nooit zoveel tegen scheidsrechters in gegaan, want normaal heb ik daar helemaal niks mee. Dit keer had ik toch geen keus vond ik zelf. Sorry voor al de korfbal verhalen. Bedankt voor het lezen verder.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Susan, wat je ook schrijft, ik lees alles. Leuk dat er veel en gezellig contact is met andere au pairs. En in het gezin gaat het ook oké! Toch?
Volgende week kan je allemaal dingen vertellen i.p.v. opschrijven.
Lieve groeten, wij ??‍??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!