susanweerdenburg.reismee.nl

Bezoek & eten bij een Italiaanse familie

Daar zijn we dan weer met een nieuwe blog. Maandag de week is weer begonnen. Dus ook tijd om iedereen weer overal naar toe te brengenendaarna naar de sportschool met Christina. Door naar huis om te lunchen en een serie te kijken. Verder liep alles gewoon het zelfde deze dag toen ik de kids had. Na werk ben ik naar de supermarkt gegaan,heb wat eten gehaald en heb dit gemaakt bij Christina. Daarna zijn we weer even serie wezen kijken,nadat ben ik naar huis gegaan.

Dinsdag was eigenlijk het zelfde als alle dinsdagen. Alleen kregen we op deze dag te horen dat ereensteekpartij was geweest in de pub waar we altijd komen. Geen dooie dus een goeie afloop zullen we maar zeggen. Verder was deze pub veel in het nieuws, maar toen ik sprak met de mensen die er bij waren viel het allemaal wel mee gelukkig.

Woensdag was ook gewoon het zelfde als altijd. In de ochtend naar de sportschool en daarna naar Christina haar huis om serie te kijken. Deze avond konden we eindelijk koken in ons huis dus had ik ook even lekker pasta gemaakt voor mijzelf aangezien de kinderen dat niet eten.

Donderdag had ik weer een dagje school. Toen ik op school was had ik even gemaild naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd had en die mailde alweer terug in 5 minuten dat ze mij die middag zouden bellen voor de uitslag. Na school gelijk naar huis gegaan en toen belde ze met het leuke nieuws dat ik ben aangenomen. Dit moest ik natuurlijk vieren dus die avond ben ik naar de pub gegaan en hebben wij het daar gevierd.

De volgende dag had ik school en werd wat moe wakker aangezien ik de dag daarvoor wat laat naar bed ging. Na school ben ik met een klasgenoot ergens wezen eten en daarna naar huis gegaan. Verder heb ik de hele vrijdag lekker serie gekeken en niks gedaan.

Zaterdag de dag dat ik bezoek kreeg van Laura, Milou en Marijke. We hadden afgesproken bij de London Eye. Daar hebben we wat rond gelopenendaarna zijn weergens wat wezen lunchen. Na hetlunchen gingen we naarHarrods. Hier hebben we wat rond gelopen en wat is dat een prijzige bedoeling zeg. Nadat liepen we naar Natural History Museum, dit was een heel mooi gebouw. Daarna zijn we naar Kensington Gardens gelopen. Hier waren natuurlijk ook een paar bijzondere dingen te zien(kijk foto’s). Nadat zijn we terug gegaan naar de London Eye en hebben we daar avond gegeten. Toen zijn we naar het station gelopen en hebben we daar afscheid van elkaar genomen en ben ik terug gegaan naar Wokingham. Zijzijn naar het hotel gegaan en bleven nog tot maandag daar. Toen ik thuis kwam was ik daar even 10 minuten en toen had ik al afgesproken met wat au pairs in de pub.

De volgende dag een soort van uitgeslapen, maar met geluid op de achtergrond dus was niet de beste manier. Daarna ben ik naar een Italiaans gezin gegaan waar de ouders van bij mij in de klas zitten. Deze mensen hadden gekookt voor ons en het was echt super lekker. Echt genoten gewoon, hier bleef ik de hele zondag en daarna ben ik naar huis gegaan om te slapen.

Hier is het nu vakantie voor de kinderen, maar na de vakantie van de kinderen wil ik twee weken in een blog voegen. Aangezien er best wat tijd in zit en ik niet echt meer wat nieuwe dingen meemaak. Als mijn lezers hier anders over denken hoor ik het graag. Bedankt weer!

Reacties

Reacties

Ank

Susan, ik denk dat de series die je kijkt zeker in het Engels zijn, zonder ondertiteling, daar leer je ook veel van. Ik zie wel wanneer je weer een verhaal schrijft, is altijd leuk om te lezen!! gezellige week, groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!