susanweerdenburg.reismee.nl

Vakantie van de kids + tripje

Daar ben ik weer terug van weggeweest. Sorry dat ik een paar weken heb overgeslagen, maar ik moet zeggen dat ik echt geen tijd had..

De kinderen hadden twee weken vakantie. In de eerste week zijn we vooral veel naar het park geweesteneen keer metElettrahaar kinderenzijn we daarna bij haar thuis wezen eten en hebben ze daar ook nog gespeeld. Ik ben ook een dag met de kids naar een speelboerderij gegaan, omdat hetslecht weerwas, maar gelukkig hadden ze daar ook een leuke plek om binnen te spelen. Dit was de eerst werk week met de kids. Ik had donderdag en vrijdag school. Vrijdag had ik ook een afscheidsetentje van iemand uit mijn klasendaarna zijn wij de stad in gegaan en hebben we daar nog even door gefeest.Verder heb ik een heel rustig weekend gehad.

Toen was het alweer de tweede week van de vakantie. Maandagochtend ben ik met ze naar het park geweest en in de middag gingen we banaan pannenkoeken eten bij Christina met ook haar kinderen. Toen moest Micah alweer naar tennis en hebben we hem daar afgezegd en werd ik ondertussen gebeld door mensen van school of we naar de bowlingbaan kwamen. Ik vroeg of Joel dat leuk vond en die werd enthousiast dus gingen we even bolwen. Dinsdag zijn we met Christina en Elettra hun kinderen naar een trampolinepark gegaan en daarna zijn we met ze alle bij de Mac wezen eten. Daarna mochten de kinderen nog een film kijken bij Christina. Woensdag was ik heel de dag met de kids in het park en ik moet zeggen alleen is dat best wel saai, maar dat waren mijn dagen met de kids.

Donderdag was ik vrij en sliep ik bij Christina, omdat we de volgende dag naar Manchester gingen. Dit weekend had ik zelf ook niet helemaal ingepland maar Christina vroeg mij mee een weekend weg om wat dingen te bezoeken en ik vond dit natuurlijk een prima idee. Van vrijdag op zaterdag zijn we in Manchester geweest. We hebben hier dingen bekeken die ik nog niet had gezien en die Christina heel graag wilde zien. We hadden het aardig getroffen met het weer gelukkig. Op vrijdagavond zijn we wezen stappen en kwamen we iets te laat thuis en hadden we maar drie uur geslapen, dat was niet echt het plan. Zaterdag hebben we nog wat dingen bekeken en daarna zijn we naar Liverpool gereden. Hier waren we wat trager op gang gekomen, maar we hadden een fiets gehuurd en daardoor konden we snel en veel bekijken. In de avond zijn we allemaal cafés in geweest en wat was dat een gezellige sfeer. De volgende dag waren we in een hoge toren geweest waren de radio uitgezonden wordt en dan kan je zo over Liverpool kijken en dat was erg mooi. Zondagmiddag zijn we dan weer door gereden en nu naar York. We dachten dat York echt super klein was, maar dat viel echt heel erg mee. Hier hebben we lekker rond gelopen en een drankje gedaan en toen zijn we naar bed gegaan. De volgende dag zijn we weer een rondje wezen lopen en in de middag zijn we naar de outlet geweest en daarna door naar huis dit was nog 4 uur rijden..

Dit was een korte samenvatting van de afgelopen twee weken. Sorry dat het niet zo uitgebreid is, maar heb zoveel mee gemaakt dat ik som niet alles meer zo goed kan herinneren..

Ik heb wel een aanrader als je naar Engeland wilt gaan, ga dan niet naar London! Bezoek dan zeker Liverpool wat een leuke stad is dat zeg! Het is daar echt heel gezellig en weet zeker dat iedereen daar een top tijd kan hebben.

Ik heb een geweldig weekend gehad en zal er nog vaak aan terug denken!

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Hoi Susan, leuke foto’s en verhaal van kinderen en Christina. En van Manchester. De langste tijd zit erop. Nog 2 maanden, waar is de tijd gebleven? Enorme ervaring lieve groet en tot ziens, opa en oma xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!