susanweerdenburg.reismee.nl

Bracknell, Londen en meer

Maandag was ik lekker vrij, omdat het een nationale vrije dag was. We zijn gaan lunchen met wat au pairs in Bracknell, daarna ben ik naar huis gegaan om de schooluniform klaar te maken voor de week.

Dinsdag en woensdag was het weer een normale dag werken. Natuurlijk heb ik de twee voetbalwedstrijden gekeken en verloor Ajax, nou wat erg..

Donderdag was mijn laatste schooldag hier in Engeland. Van de meeste afscheid genomen, maar heb wel belooft dat ik de volgende maand nog even langs kom. Na school ben ik naar huis gegaan om Joshua op te halen en ben ik met hem naar het centrum geweest. Alleen waren we daar niet zolang,omdat hij had gepoept en ik de spullen was vergeten.. Toen we terugwarenwas zijn mama alweer thuis en was ik klaar.

Vrijdag was ik de hele dag bij Christina en hebben we daar wat spelletjes gedaan en serie afgekeken. In de avond had ik korfbal en zijn we nog even naar het café gegaan. Daarna ben ik naar huis gegaan om avond te eten en ben ik daarna gaan slapen.

Zaterdag was de moeder aan het werk en de vader ging met Micah en Joshua naar de voetbal wedstrijd van Micah. Joel had een verjaardagsfeestje. Christina en ik brachten hem daar naar toe. Christina moest mee, omdat ik geen auto had en lopen was veel te ver. Toen Joel op het feestje was, zijn wij even koffie gaan drinken en daarna hebben we hem weer opgehaald. We kwamen terug en toen was de vader ook weer thuis, dushebben we even met hem geluncht en zijn we daarna naar Christina haar huis gegaan om de honden uit te laten. Ik beleef deze nacht ook bij Christina slapen, omdat hij gastgezin weg was dus dat was top. In de avond waren we nog even naar de pub geweest en waren we weer te laat terug..

De volgende dag lekker rustig aangedaan. Even naarBracknellgeweestentoen naar mijn huis, omdat ik Joshua en Joel had in de middag. De moeder moest werken en Micah en zijn vader wilde voetbal kijken. Dus ik met de kids naar het park en Christina kwam later metde honden ook naar het park endat was wel gezellig. Daarna weer naar huis gegaan en naar bed gegaan.

Maandag was Joel ziek dus had ik hem de hele dag. Dat is best wel vermoeiend, omdat hij eigenlijk niet echt meer ziek was. Hij had overgeven in de nacht en dat betekendhet hier dat je zoveel uur niet naar school toe mag..

Dinsdag en woensdag moest ik gewoon weer de normale dag werken. Was niet echt veel boeiends.

Donderdag was ik lekker vrij en heb ik gewoon de hele dag serie gekeken en in de middag op Joshua gepast.

Vrijdag ben ik naar Londen geweest hier was een vriendin van Bournemouth. We zijn naar een Nederlands pub geweest. Hier hebben we lekker Bitterballen gegeten en een patatje oorlog. Dit had zij nog nooit op, want ze komt van oorspong uit Turkije, maar ik heb haarleren kennen in Bournemouth. Daarna zijn we nog naar pubs geweest en in de avond ben ik weer terug naar huis gegaan en zij ook.

Zaterdag in de middag met Christina afgesproken en bleef ik bij haar avondeten, want haar gast moeder had mij uitgenodigd om te eten daar. Daarna hebben we Eurovision song festival gekeken. Dus ik heb ook zeker gezien hoe Nederland won.

Zondag moest ik in de ochtend Micah naar een kinderfeestje brengen, omdat de rest gezellig in de kerk zat. Daarna heeft Christina mij opgehaald en hebben we wat nieuwe pubs bezocht in Wokingham. Het weekend hebben we afgesloten bij de Thai. Wat ik erg lekker vond. Ja pap en mam ik vond het lekker..

In de volgende blog lees je over hoe ik het heb gehad in Londen met Merle.

Bedankt voor het lezen weer.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Bart en Marie sullenden dat vast beamen.
Maar het is ook lekker. Maar het is wel anders dan een bordje aardappelen en andijvie! ??
Nu nog 1 blog, sa:en met Mer”e, en dan retour naar Nederland.
Liefs, opa en oma, ??

Miranda

Je ging naar Engeland om Engels te leren. Aan je certificaat te zien, is dat gelukt.
Wij zijn super trots! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!