susanweerdenburg.reismee.nl

Feestjes, bezoek en meer

Maandag, dinsdag en woensdag waren gewoon normale werkdagen voor mij waar ik verder niet zoveel bijzonders heb meegemaakt.

Donderdag heb ik Christina geholpen om een taart te maken (ben vergeten een foto te maken). In de middag had ik Joshua en dat was het eigenlijk alweer voor deze dag.

Vrijdag ben ik met Christina en haar kinderen naar een zwemparadijs gegaan. Was goed dat we met zijn tweeën waren, want zwemmen is natuurlijk niet het makkelijkste voor de kinderen. Daarna zijn we met de jongens naar kricket gegaan. Hier kwam haar gast vader ons aflossen en zijn we snel even langs huis gegaan om ons om te kleden. Daarna zijn we naar Reading gereden en hebben we wat drankjes gedronken. Later zijn we naar Wokingham gegaan en hebben we daar nog wat pubs bezocht.

Zaterdag zijn Christina en ik naar Bracknell geweest. In de avond hadden we een feestje van Christina haar gastgezin. Dit was een gin feest en er was zeker genoeg verschillende gin aanwezig.

Zondag had ik een voetbalwedstrijd van school en nam ik Christina ook mee en uiteindelijk heeft zij gespeeld voor mij. Daarna ben ik naar huis gegaan en naar bed gegaan.

Maandag gingen Christina, Bettina en ik dan eindelijk naar een Engelse traditie kijken en dat hete:CheeseRolling. Wat zijn die mensen gek die dit doen, maar voor ons was het echt lachen. We hadden iemand gezien die gewonnen had. We hebben zijn kaas even gevraagd en daar mee zijn we dan op de foto geweest.Na Cheese Rolling zijn we naarCirencester gereden en hebben we hier wat gedronkenen gegeten. Daarna zijn we door gereden naar Wokingham en kwamen de andere au pairs ook naar de pub toe.

De volgende dag was het alweer vakantie voor de kinderen en zijn we naarMonkeyMatesgegaan.Hier zijn we de hele dag gebleven,was voor mij niet heel boeiend, maar de kinderen hadden een leuke dag.

Woensdag had ik met Elettra afgesproken om wat samen te doen zodat de kinderen met elkaar konden spelen. Dus zijn we eerst naar huis gegaan en hebben we daar geluncht. Nadat zijn we met z’n alle naar de bibliotheek geweest en hebben de kinderen lekker boekjes gelezen en wij maar gekaart. Als verrassing gingen we daarna naar een koffie tentje en dat vonden ze helemaal geweldig. Toen we daar waren stuurde Doug een bericht dat hij bij het station was. Ik zou daar naar toe rijden en zou dan met de trein naar Londen gaan, omdat Merle daar kwam. Dus was ideaal geregeld.

Toen ik aankwam in Londen zijn we eerst nog even rustig op de kamer gebleven en gingen we daarna ergens wat eten. We hebben deze avond lekker rustig aangedaan.

Donderdag dacht wij dat we een hele drukke planning hadden, maar dat viel allemaal wel mee. Als eerste gingen we naar de Londen Eye en de Big Ben. Dat gezien en toen gingen we met de rondvaart mee van een uurtje. We hadden veel geluk gehad met het weer en het was ook nog eens een leuke boottocht. Zeker een aanrader, want je ziet veel van Londen. De boot stopten bij Greenwich park en hier hebben we nog even wat rond gelopen. Daarna zijn we met de underground naar de Tower Bridge geweest. Hier hebben we ergens wat geluncht. Toen gingen we naar FenCourt Garden. Dit was op een hoog gebouw waar je weer veel kon zien van Londen. Na dit zijn we even langs onze slaapplek gegaan en daarna weer door naar de Skygarden. Konden we weer veel zien van Londen ik was er al eens geweest, maar het blijft toch mooi. Daarna zijn we naar Chinatown gegaan en hebben we daar in de buurt wat gegeten. Toen hadden we een leuke plek gevonden om wat drinken, maar helaas was het zo populair dat je het moest reserven..

Vrijdag hadden we weer een hele planning. We gingen als eerst naar SOHO, dit was wel een hele leuke plek. Ze hadden ook een plein met allemaal verschillende plekjes om wat te eten en dat zag er erg gezellig uit. Daarna zijn we naar Neal’s Yard geweest, dit was totaal niet bijzonder als je het mij vraagt. Deze dag hadden we een high tea in Hilton hotel, dat was een aardig luxes. Na de high tea zijn we naar de Covent Garden geweest en dit was wel leuk om te zien. In de avond zijn we nog ergens wat wezen drinken en weer even naar het casino geweest. Ik speelde wel een tijdje en heel de tijd verloor ik en kreeg ik het geld weer terug, maar kwam niet verder dan 15 Pond winst dus stopte ik maar..

Zaterdag zijn we in de ochtend naar een soort van skie liften geweest (ik heb geen idee hoe het heet..) Hier zijn we in geweest en konden we weer helemaal over Londen kijken. Dit vond ik heel erg leuk om te doen. Nadat zijn we naar Churchill arms geweest. Dit was een pub die aan de buiten kant allemaal planten had, dat zag er wel heel leuk uit (kijk foto’s). We hebben daar nog even wat rond gelopen en zijn daarna naar een pub bij ons in de buurt gegaan en hebben we zo weer een leuke dag afgesloten.

Zondag de laatste dag met Merle in Londen. We zijn in de ochtend naar Peggyporschen geweest hier hebben we even wat koffie gedronken. Daarna zijn we nog naar de Oxfordstreet geweest om nog even lekker rond te kijken. Nadat hebben we afgesloten bij de Londen Eye hier was een markt en daarna hebben we daar ergens wat gegeten. Toen moesten we alweer afscheid nemen en zie ik haar weer over 5 weken.

He was heel erg gezellig met Merle! Ik heb het erg naar mijn zin gehad, bedankt Merle dat je langs wilde komen en iedereen bedankt voor het lezen.

Kees en Leny

Hallo Susan, een mens kan wat meemaken in een ander land. Leuk om te lezen en heel gezellig voor jou dat Merle geweest is. Dus als de kinderen vakantie hebben, ben jij ook vrij? Maar je bent daar nog wel tot begin juli. Jij zorgt dan nog voor de kinderen als de ouders werken? Nog een paar weken en dan op naar het volgende hoofdstuk in je leven.