susanweerdenburg.reismee.nl

Weer een verhaal

Het was weer maandagen datbetekend weer beginnen metwerken. Na het werken had ik met eenau pairafgesproken om naar Reading te gaan.De naam van de au pair is Eva en zij komt uit Duitsland.We hebben daar lekker geshopt en daarna gingen we daar lunchen. Toen moest ik alweer snel naar huis om de kids om te halen voor de tennis. De middag/avond was eigenlijk gewoon het zelfde als elke maandag.

Dinsdagochtend was ook weer gewoon het zelfde. In de ochtend had ik weer afgesproken met een anderen au pair,dit keermet Christina. Zij komt ook uit Duitsland.We gingen naar de sportschool waar zij al vaker kwam, maar voor mij de eerste keer was in Engeland. Heb mij gelijk ingeschreven zodat ik nu wel echt moet gaan. Na het sporten zijn we nog even koffie gaan drinken en daarna heeft zij mij thuis afgezet. Toen snel gedoucht en weer naar school gegaan. In de middag hebben we weer alle dingen gedaan die we altijd doen op dinsdagmiddag.

Woensdag was de ochtend opzich het zelfde als altijd. Verder heb ik de hele dag de was gedaan. Van de hele week, dus dat was aardig wat. Toen was het alweer tijd de oudste twee op te halen. Daarna zijn we naar het park gegaan en hebben ze daar lekker gespeeld. Daarna snel naar huis en Joshua opgehaald. Snel gekookt en iedereen in bad gedaan. Deze dag moest ik alle kids naar bed doen, omdat de ouders deze dag laat klaar waren met werken. Dit ging allemaal sneller dan dat ik verwacht had en ze lagen allemaal op tijd in bed. Daarna nog wat dingen voor school gedaan en toen ging ik al weer slapen.

Donderdag was de dag dat ik weer naar school moest. Ik was deze dag beetje laat, omdat het zo koud was had ik wat moeite om uit mijn bed te komen. Uiteindelijk kwam ik wel op tijd dus dat was prima. Het was mijn eerste week in een nieuwe klas, want ik was een niveautje omhoog gegaan. Weer nieuwe mensen leren kennen, dit keer niet echt van mijn leeftijd, maar goed ze praten en daar gaat het meer om. Volgens de leraren ben ik best wel goed in Engels praten alleen is mijn grammatica niet heel goed. Daardoor vonden ze het wat lastig om mij te plaatsen in de goeie klas. Dat merkte ik gelijk de eerste dag al, want deze dag vroegen mijn studie genoten en paar keer of ik wat wilde herhalen en ik vroeg een paar keer of ze op nieuwe konden beginnen, omdat het wat te traag was. Dus daar zitten we nog niet echt op een lijn, maar dat komt vast wel. Voor de mensen die willen weten op welk niveau ik zit: tussen B1 en B2 in.Na school stonden Eva en Rossella mij op te wachten (Rossella komt uit Italy). We gingen toen met ze drieën lunchen en daarna nog even wat shoppen. Na een tijdje gingen we allemaal weer naar huis en toen ik thuis kwam moest ik op Joshua twee uurtjes oppassen. Daarna heb ik lekker serie gekeken.

Vrijdag had ikde hele dag school in mijn break kwam Eva naar mijn school en hebben we samen geluncht. Na school ben ik naar huis gegaan en op vrijdag hebben we de dagvan depizza en film kijken. Toen ik thuis kwam was de film al bezig en de pizza al klaar dus kon er gelijk bij gaan zitten. Nade helft van de film was ik er wel klaar meeenben ik naar boven gegaan. Toen belde Christina mij of ik naar de pub wilde komen. Daar ben ik ook zeker naar toe gegaanenwat drankjes gedaan daar. Toen hebben we de laatste trein naar Reading gepakt en zijn we daar naar een nachtclub gegaan. We hebben de eerste trein weer terug genomen naar Wokingham en om 6 uur lag ik in mijn bed. Dus was een prima nacht.

De volgende dag had ik er wel wat meer moeite mee om uit mijn bed te komen. Geluncht met de familie en daarna weer mijn bed ingegaan. Toen werd ik gebelddoorInesen Anthony (France) of ik naar Reading kwam. Ze belde mij ook echt achter elkaar ook al waren ze samen,maar goed.Natuurlijk kwam ik weer even buurten. We hebben daar weer een drankje gegaan en zijn toen weer terug gegaan naar Wokingham. Daar was Christina op mij aan het wachten om te gaan avondeten. We gingen naar een nieuwe pub. Toen we er naar toe reden zagen we Anthony lopen hebben we hem mee genomen en toen daar lekker gegeten. Na het eten zijn we allemaal naar huis gegaan en ben ik gaan slapen.

Zondag ging ik met Eva en Rossella naar London. Daar zouden we nieuweaupairsontmoeten endaar was ikeigenlijk wel benieuwd naar. Deze mensen wilde niet verder gaan dan koffie drinken,dusRossellaen ik gingen maar naar een outlet in Londen. Alleen toen we onderweg waren dachten we al waarom is het zo super druk. Deze mensen gaan toch niet allemaal naar de outlet toe, maar nee er was een voetbal wedstrijd bij dezelfde halte. Daar geshopt en daarna met Eva weer ergens afgesproken en hebben we wat gegeten en zijn we weer terug gegaan naar Wokingham. Onderweg werd ik weer gebeld door Ines en Anthony met de vraag of ik naar de pub kwam, toen moest ik toch maar eens nee zeggen, want London maakt je toch wel moe. Toen ik thuis kwam ben ik ook gelijk gaan slapen.

Bedankt voor het lezen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!