susanweerdenburg.reismee.nl

De tijd vliegt..

Was het alweer maandag, de hele dag gewerkt en in de avond ben ik naar de pub gegaan. Hier hebben we afscheid genomen van Ines die gaat weer terug naar Frankrijk, want haar au pair tijd zit er alweer op.

Dinsdag en woensdag heb ik alleen, maar gewerktenverder heb ik niet zoveel gegaan.

Donderdag lekker uitgeslapen en daarna had ik met Christina afgesproken. Haar moeder kwam haar op zoekenen die heb ik ook gelijk eensontmoet. We hebben ergens wat gedronken en daarna ben ik weer naar huis gegaan om op Joshua te passen.

Vrijdag overdag heb ik vrij weinig gedaan, maar in de avond ben ik nog uiteten geweest met Christina en haar moeder. Daarna zijn we nog wat wezen drinken in de pub en daarna naar huis gegaan.

Zaterdag overdag deed ik weer vrij weinig, maar moest ik de avond oppassen op de kids zodat de ouders even lekker weg konden gaan.

Zondag hadden ik met de au pairs afgesproken in de pub en nadat was het weekend alweer voorbij.. Jeetje wat gaat het leven hard..

Maandag, dinsdag en woensdag gewoon normalen dagen gehad. Woensdag avond zijn we nog even naar de pub gegaan,gewoon de gezelligheid met wat au pairs.

Donderdag heb ik alleen maar op Joshua gepast en verder vrij weinig..

Vrijdag werd ik wat te laat wakker, maar ik moest nog een tenue regelen voor deavond dus ben ik snel naar de Primark gereden en heb ik een shirt gekocht. Ik zat in team vis en zo moest je dan komen. Christina heeft het shirt ondergetekend (kijk de foto’s). Nadat ben ik snel naar Kofbal gegaan en ben ik het toernooi gaan spelen en we zijn nog eerste geworden ook. Christina kwam kijken en daarna zijn we met z’nalle naar de pub gegaan. Toen kwam het moment dat ik toch echt afscheid moest nemen van alle spelers. Ze waren misschien niet zo heel goed in korfbal, maar het waren allemaal gezellige mensen. Afscheid nemen klinkt gelijk weer te definitief.. Nadat gingen we nog even naar de pub in wokingham, omdat er een au pair jarig was. Uiteindelijk kwamen we in de club terecht en zijn we laat thuis gekomen..

Zaterdag vroeg een vriendin van Christina of we mee gingen naar de cricket dus daar zijn we toen geweest. Het is echt de saaiste sport wat er bestaat,dus ga het vooral niet kijken.. Nadat zijn we naar de pub gegaan, omdat het Bettina haar laatste zaterdag was gingen we in allemaal verschillende pubs wat drinken en zijn we daarna nog naar de club gegaan. Was weer een top avond.

Zondag ben ik alleen naar de zonnebank gegaan en verder vrij weinig gedaan.

Deze twee weken waren misschien beetje saai om te lezen, sorry daarvoor.

Mij volgende blog lees je als ik weer in Nederland….

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!