susanweerdenburg.reismee.nl

Wat uitstapjes

Maandag de dag dat ik weer aan het werk moest. De kinderen snel naar school gebracht en toen zelf naar huis gegaan om mij om te kleden voor een sollicitatie gesprek die ik had via face time. Ik kon dit gesprek niet bij mij thuis voeren aangezien ze aan het werk waren aan de nieuwe keuken en dat maakte te veel geluid. Dus ik ging naar Christina en daar heb ik het gesprek gevoerd. Het gesprek ging geloof ik wel prima, maar krijg later pas te horen of ik het geworden ben. Als dat allemaal het geval is komen jullie dat zeker hier te lezen met wat meer informatie. Daarna ben ik nog even bij haar gebleven om te leren en we hebben wat geluncht. Daarna was het alweer tijd om de kids op te halen en de normale gang van zaken te doen voor een maandag.

Dinsdag had ik alle drie de kids, dus eerst had ik Joshua weggebracht en daarna de andere twee naar school. Daarna ben ik naar de sportschool gegaan. Na de sportschool naar Christina haar huis, want ik moest een test doen voor het bedrijf waar ik die dag daarvoor mee gebeld had. Dit kon ook niet in mijn huis dus was het ideaal, daarna heb ik daar nog wat geleerd en ben ik naar huis gegaan om weer te werken. Dit was weer gewoon het zelfde als elke dinsdag.

Woensdag had ik weer alle kids en had ik het zelfde gedaan als die dag ervoor. Woensdagochtend weer naar de sportschool geweest en daarna alles in huis eenbeetje opgeruimd en weer geleerd. Daarna Joel van school gehaald en daar op het schoolplein nog gespeeld met de kinderen van Elettra. Daarna snel naar huis om de auto te halen en Micah en Joshua opgehaald. Ik had deze avond Babysitting. Dus mocht iedereen naar bed brengen. Deze avond kon Joshua niet in slaap komen enheb hier 2 uur overgedaan tot hij eindelijk in slaap viel. Toen wilde Micah niet slapen, maar die geef je een boek en na 10 minuten slaapt hij, dus dat was wel fijn.

De volgende dag had ik een ochtend school. Na school snel naar huis, want ik moest oppassen op Joshua. Toen ik thuis kwam lag hij nog lekker te slapen dus ging ikeven snel wat lunchen en toen hij wakker werd zijn we naar een park gereden en hebben we daar met Christina en de honden gelopen. Daarna even wat koffie gedronken en zijn we weer naar huis gegaan. Ik moest oppassen tot half 7 en daarna ben ik weer gaan leren.

Vrijdag had ik alleen de ochtend school. Ging ik daarna naar huis en kwam Christina mij ophalen, want we zouden lunchen en de honden even uitlaten. Nadat zijn we de auto ingestapt en zijn we naar Bournemouth gereden. Ik naar mijn vrienden en zij naar die van haar. Mijn vrienden waren zoals altijd in de shisha bar dus daar even wat gezeten en zijn we daarna ergens wat gaan eten. Toen gingen we even wat drinken bij een vriend thuis en heb daar ook mijn spullen gedumpt. Toen gingen we naar de nachtclub en na de nachtclub zijn we weer terug gegaan naar zijn huis. Waar iedereen te moe was om nog iets te doen dus de helft lag ook zeker te slapen. Daarna een taxi gepakt naar een vriendin haar huis waar ik sliep.

Zaterdag werd ik al iets te vroeg wakker als je het mij vraagt. Had maar 3 uurtjes geslapen dus niet heel best. Ik had weer afgesproken met wat mensen en had mijn spullen weer bij die gene gedumpt. We gingen niet in Bournemouth stad eten, omdat de meeste wat anders wilde eten maar dat daar niet was. Toen ik zag wat het was werd ik niet heel vrolijk,dus ging ik met een ander ergens anders eten. Daarna gingen we natuurlijk weer naar de shisha bar. Nadat gingen we even naar het strand en daar kwam ik Christina tegen en heb ik mijn spullen weer opgehaald bij een vriend en zijn we weer terug gereden naar Wokingham. Zijn we snel even naar mijn huis gegaan om wat spullen te halen, omdat we die avond weer gingen stappen. Daarna naar haar huis gegaan en daar nog wat gedronken. Toen naar de station tap waar wat andere au pairs ook waren. Die wilde ook mee gaan stappen, maar die waren uiteindelijk allemaal afgehaakt.. We gingen stappen in Readingendaar moesten we heen met de trein. Daar een nachtclub bezochtendaarna nog ergenswat gegeten. Toen we bij de tent kwamenaanlopen waar we hadden gegeten,kwamen we een bewaker tegen van station tap. Hij heeft ons weer thuis afgezet dus dat was echt ideaal. Ik was weer veelste laat thuis dus ging gelijk naar bed.

Zondag ben ik tot half 1 in mijn bed gebleven en toen ik eruit kwam moest ik gelijk alweer oppassen. Ging met de kids naar het park toe. We waren hier een halfuur en toen moest Joel naar de wc, maar dan ook echt hogenoot, dus we konden weer naar huis, maar gelukkig Joshua stonk ook dus wat een pret. Thuis was Christina aan het wachten op ons, want zij wilde ook naar het park komen, maar we kwamen even terug. Nou iedereen en alles weer gedaan en toen zijn we weer terug gegaan. Hier zijn we wel weer een tijdje geweest. Toen we thuis kwamen hebben Micah, Christina en ik nog even geskipbot. Daarna zijn Christina en ik ergens gaan eten en daarna snel naar huis gegaan om te gaan slapen.
Was weer top weekend!

Volgende week komen dan eindelijk opa en oma! Ik kijk er naar uit!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!