susanweerdenburg.reismee.nl

Cambridge met opa en oma!

Was alweer maandag de kids weer naar school gebracht en daarna thuis alles opgeruimd hoe ver dat kon natuurlijk, aangezien ze nog steeds bezig zijn aan het huis. Verder was het een normalen maandag.

Dinsdagochtend de kids met de auto naar school gebracht en daarna doorgereden naar Christina om haar op te halen. We hadden afgesproken om met wat au pairs te gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn Christina en ik naar ander tentje gegaan om te leren. Ik moest leren en zij ging haar volgende reis plannen. Nadat gingen we naar de sportschool toe. Daarna snel naar huis gegaan, omdat ik de kids weer moest ophalen. Vandaag hadden ze naschoolseopvang en daarna had Micah voetbal dus het was weer een race deze dag. Joel en Joshua klaar gemaakt voor bed en toen kwam de vader het overnemen.

Woensdag weer de kids gebracht naar school en daarna weer naar een café om te leren, omdat ik thuis geen WiFi had. Nadat gingen we weer naar de sportschool. Toen moest ik alweer Joel ophalen van school. We bleven nog wat langer op het schoolplein aangezien daar een andere au pair was met haar kids dus konden ze samen spelen. Daarna hebben we Micah en Joshua opgehaald en zijn we naar huis gegaan en hebben ze wat gegeten. Toen was het alweer tijd voor een bad en daarna naar bed, maar op dat moment kwam de vader alweer thuis.

Donderdag had ik een ochtendje school. Daarna snel naar huis gegaan om nog wat te leren en na het leren moest ik alweer oppassen op Joshua. Na het oppassen wilde ik gaan douchen, maar we hadden geen water dus dat kon niet.. dus dan maar weer leren en uiteindelijk viel ik slaap door het leren..

Vrijdag de dag dat ik de test eindelijk had. Ik was hier niet helemaal klaar voor en ik hoefde van mijzelf het ook niet te halen, dus ging er wat makkelijker in. Dit was een test om te kijken of je niveau omhoog kon. Na de test vertelde mijn leraar als ik een dag meer naar school kon komen, dat ik een niveau omhoog kon, maar het anders te moeilijk zou zijn. Nou ik wilde niet nog een dag extra komen dus ik blijf lekker op het zelfde niveau.Daarna snel naar het treinstation, want ik ging naar Stevenage, want daar waren opa en oma al. Alleen had ik een beetje veel vertraging, dus kwam ik wat later aan dan gepland. Opa en omawaren gauw gevonden en toen zijn we een bakkie koffie gaan drinken en hebben we nog een tosti gegeten. Daarna zijn we naar het hotel gelopen, waar ik mijn eigen hotel kamer kreeg. Die toch best wel aardig groot was, de kamer was geschrikt voor 3 mensen, dus genieten. Even bij gekomen van de reis gingen we naar het stadje lopen om wat te eten met ze drieën. We wisten niet heel goed waarwe wilde eten, maar we hadden zeker een goeie beslissing gemaakt als je het aan mij vraagt. Na het eten zijn we terug gelopen naar het hotel en hebben we daar nog een wijntje gedronken en zijn we daarna naar de kamers gegaan. Ik kon alleen even niet slapen dus daar baalde ik wel van.

De volgende dag hadden we afgesproken om om 9 uur te gaan ontbijten. Na het ontbijt even spullen overgezet naar hun kamer, omdat ik mijn pasje weer moest inleveren. Daarna zijn we naar Cambridge gegaan. We zijn gelijk naar de bootjes gelopen die ik had geboekt (kijk de foto’s). We konden na 10 minuten al mee dus dat kwam goed uit. Het was lekker weer dus op het water was het prima te doen. We hebben lekker om ons heen gekeken en wat geluisterd naar de persoon die ons bootje bestuurde. Daarna gingen we lunchen en hadden we lekkere Fish and chips. Daarna nog lekker een ijsje gegeten en zijn we terug gelopen naar het station. Toen we weer aankwamen in Stevenage hebben we nog even een bakkie koffie gedaan en heb ik mijn spullen opgehaald en ben ik weer naar huis gegaan. Was weer een rond reis, maar dit keer ging het een stuk sneller. Ik was best wel moe dus lag alweer vroeg in mijn bed.

Op zondag was het Moederdag in Engeland. Dus in de ochtend heeft het gezin het gevierd toen ik nog lekker lag te slapen.. Toen ik ontwaakt was gingik even wat lunchen en toen heb ik een serie gekeken. Opeens kwam de vader aan de deur of ikJoshuaeven kon overnemen,want hij stopte niet met huilen (moeder lag te slapen, want ze had nachtdienst). Natuurlijk wilde ik dat wel en na 2 minuten was hij alweer stil. Toen bracht ik hem weer naar beneden met het antwoord dat hij oké was en dat hij weer kon gaan spelen. Daarna belde Christina mij met de vraag of we even koffie gingen drinken. Ikhebhaar opgehaald en op naarhetcafé voor bakkie koffie. Kwam een meisje de koffie brengen en vraagt aan ons of we Nederlands zijn. Ik antwoorden; ja ik wel, maarzij niet. Nou toen kwamen er hele verhalen. Zij woont in Engeland maar vind dat helemaal niet leuk, maar haar vader is Engels dus daar woont ze bij. Gesprek was niet lang, omdat zij gewoon aan het werk was, maar was toch even leuk om een Nederlander tegen te komen.

Daarna zijn we naar station tap gelopen dat is een pub waar we altijd komen. Hier even wat gedronken. Toen app-te Dina dat ze de auto nodig had, omdat Doug nog niet terug was. Dus wij snel de auto terug gebracht en weer naar de station tap gegaan. Hier kwamen nog wat mensen heen en hebben we wat spelletjes gespeelden daarna zijn we weer naar huis gegaan. Moest ik nog even snel de was van de kids weg werken en toen was de zondag alweer voorbij.

Bedankt opa en oma voor dit geweldige weekend! Ik zie jullie snel weer!

Voor de lezers, Cambridge is een aanrader!

Nog even terug te komen op het sollicitatie gesprek. Ik ben aangenomen! Ik ga werkend leren doen bij gemiva-SVG. Dit is voor mensen met een beperking, waar ik eigenlijk al heel de tijd voor leer. Ik krijg later meer te horen over de locatie waar ik terecht kom dus kan ik nog niet vertellen. Verder ben ik super blij hier mee en kijk ik er naar uit om daar te gaan werken, maar nu eerst nog 3 maanden genieten in Engeland! ?

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Ja Susan, het was een heerlijk weekend. Gezellig, mooi weer, leuk programma, en lekker eten en drinken. En dan ook aangenomen bij Gemiva, allemaal mooie dingen.
Nog 3 maanden, en dan ben je weer een kaaskop!!!!!!!!! haha??

Ank

Leuk Susan, opa en oma bij jou op bezoek!
ik reageer nu pas want wij waren in Spanje.
Fijn dat je bij Gemiva bent aangenomen, weer iets om naar uit te kijken, wat ben je toch een bofferd ;-) groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!