susanweerdenburg.reismee.nl

Outlet en meer

Maandag had ik gewoon een normale schooldag. In de avond lekker geslapen, omdat ik nog helemaal verrot was van de dag ervoor.

Dinsdag had ik school en daarna gingen we met de klas wat eten bij een Turks restaurant. Ik had geen idee wat ik moest verwachten, maar ik wilde het wel uitproberen. We waren met 5 mensen uit Turkije, eentje uit China en ik. Ze vroegen mij wat ik wilde eten, maar had echt geen idee, want alles wat er stond zei mij niks. Ik had iemand laten kiezen dus ik was benieuwd of ik het lekker ging vinden. Toen ik het eten zag, zag het er super goed uit en toen ik het at vond ik het tot mijn verbazing ook echt lekker. Dit was een beter succes dan Thais food. We hadden het afgesloten met een Turks drankje waarvan de naam is Raki. Na het eten ging nog met drie gasten bowlen, maar daar was ik gewoon te slecht voor. We hadden wel weer gelachen dus daar gaat het om.

De volgende dag had ik gewoon weer school en in de middag had ik met Rachel mijn huisgenoot afgesproken om te gaan eten bij een populaire burgertent. In de avond gingik nog even videobellen met Laura en Taylor.

De volgende dag had ik school en in de avondeengesprek met misschien welde nieuwgastfamilie waar ik au pair kan worden. Het gesprek ging wel redelijk en het kon een weekend duren voordat ik iets hoorde van de familie.

Vrijdag de dag waar iedereen op zit te wachten. De hele dag school gehad en in de lunch gegeten bij five guys. In de avond een drankje gedaan in de pub met wat vrienden, maar op tijd naar huis gegaan want de volgende dag ging ik naar een outlet met wat vriendinnen.

Zaterdagochtend om 11 uur zat ik de bus naar de outleten dit duurde wel twee uur. Je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen. De heenweg ging niet zo vanzelf bij mij kun je wel zeggen, want ik had even last van een klein wagenziek probleempje.Daar aangekomen ging het weer goed met mij en konden we dan echt gaan shoppen. We hadden ons opgesplitst, want met ze 5en shoppen en allemaal wat anders leuk vinden schiet niet echt op. Dus ik ging samen met Rachel en dat beviel wel. We zijn niet elke winkel in geweest want er waren er zoveel. We hadden allebei wat gekocht dus was helemaal top. Daarna zijn we nog in een toren gegaan, maar ik heb even geen idee meer hoe het heet. Was een super mooi uitzicht. Daarna gingen we maar even lunchen en avondeten. We hadden namelijk de bus weer op 6 uur dus het was anders wat te laat om te eten.

Thuis aangekomen ging ik maar slapen, was helemaal kapot van shoppen.

Zondag ging ik met de zelfde mensen een wafeltje eten (kijk even bij foto's). Dit was ook weer een gezellig weekend.

Om terug te komen op donderdag ik ben het niet geworden ze vonden het gesprek goed gaan, maar ze zijn toch op zoek naar een nannyinplaats van au pair.Dus nu opzoek naar een andere familie ik hoop volgende week daar meerover te kunnen te vertellen.

Bedankt voor het lezen weer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!