susanweerdenburg.reismee.nl

Rustig weekje

Maandag en de week is weer begonnen. Alleen begon die voor mij even wat anders dan normaal. Ik was nog steeds ziek en daarom was ik de hele dag lekker vrij en heb ik ook de hele dag geslapen. In de middag kwam Joel even kijken hoe het met mij ging. Hij zei tegen mijn als je Shaun het schaap kijkt dan wordt je sneller beter. Dus ik moest wel even naar hem luisteren en hebben samen een uurtje tv gekeken. Daarna ben ik weer gaan slapen.

De volgende ochtend was ik nog steeds vrij. Ik voelde mij al iets beter en ben die middag ook gaan werken. Dit was weer gewoon als een normale dinsdag. Na werken ben ik eigenlijk gelijk weer gaan slapen.

Woensdagochtend voelde ik mij weer helemaal fit en heb ik de kinderen in de ochtend naar school gebracht. De dag zelf moest ik al de was doen van de dagen daarvoor, hier was ik mee bezig tot ik de eerste weer van school moest halen. Verder hebben we de gewone dingen gedaan die we altijd op woensdag doen.

Donderdag was weer de dag dat ik naar school ging. Toen ik aankwam op school zag ik dat er weer heel veel nieuwe mensen waren en de klas zat ook helemaal vol,dus dat was wel even vreemd. Na school kwamen Christina en Rossella mij ophalen en zijn we gaan lunchen in de pub. Daarna hebben we de trein terug genomen naar Wokingham en zijn we naar een andere pub gegaan en hebben we daar wat spelletjes gespeeld. Om 4 uur ben ik weer naar huis gegaan, omdat ik op de kleine Joshua moest passen. In de avond ben ik naar de sportschool geweest en daarna ben ik naar bed gegaan.

Vrijdag lag er opeens heel veel sneeuw en de kinderen waren dan ook sneeuwvrij van school. Ik moest wel naar school en gelukkig reden de treinen gewoon,dus dat scheelde wel. Na school ben ik naar huis gegaan en toen was het weer aan het sneeuwen. Toen ik thuis kwam was Dina een pizza aan het maken. Ik moest eigenlijk deze avond naar de training maar door de sneeuw leek het mij beter om niet met de auto weg te gaan,dus heb ik de training afgezegd. Nahetpizza eten had ik afgesproken om naar de pub te gaan omFranziskad’rverjaardag te vieren. We hadden een kaart en cakejes gehaald voor haar. Na de pub ben ik naar huis gegaan en ben ik gaan slapen.

De volgende dag had ik afgesproken om naar de sportschool te gaan met Rossella. Na de sportschool had ik met Christina afgesprokenenzijn we wat wezen eten en daarna kwamen wat gasten van school waar ik mee zou gaan bowlen. Christina moest naar huis want zijmoest oppassen. Bowlen zat alleen vol,dus daarom gingen we maar lasergame. Hier was ik niet heel goed in, maar was als nog geen laatste dusdatwas best. Na het lasergame ben ik naar Christina haar huis gegaan en heb ik daar avond gegeten en daarna zijn we een film wezen kijken met haar kinderen. Daarna gingen de kids naar bed en zijn wij een spelletje wezen spelen. Na het spel ben ik naar huis gegaan en ging ik naar bed.

Zondag had ik een wedstrijd korfbal. Dit ging op zich aardig goed en we hadden gewonnen dus helemaal mooi. Iedereen was erg onder de indruk hoe ik speelde, maar dat heb ik zelf helemaal niet door en doe gewoon wat moet. Ik kreeg veel complimenten, maar dat hoeft van mij niet zo.. Na wedstrijd ben ik naar huis gegaan en hebben we met zijn alle avond gegeten en daarna ben ik serie wezen kijken en gaan slapen.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Susan, vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent, al zie ik dat je op het eind van het verhaal het toch weer beter maakt.
En die complimenten zou ik maar lekker over me heen laten komen, dat zouden ze niet doen als je er niets van bakte! Succes verder en we zien elkaar eind maart! Liefs, opa en oma! ?♥️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!