susanweerdenburg.reismee.nl

Blog van twee weken

Hier ben ik weer met een blog. Ik moest dinsdag en woensdag werken. Hier heb ik alle normale dingen weer gedaan en omdat de vakantie van de kids voorbij waskon ik weer lekker mijn eigen dingen doen. Ik kan hier verder vrij weinig over vertellen aangezien het allemaal het zelfde was als voor de vakantie.

Donderdag en vrijdag had ik school. Mijn klasgenoten hadden deze twee dagen allemaal dingen gemaakt uit Saudi Arabia. Ik vond het allemaal wel lekker en werd ook bij iemand thuis gevraagd om daar een keertje te komen eten. Mijn docent zei al, je hoort helemaal bij die mensen aangezien jij de enige bent die het eten en drinken lekker vind.. Nou pap en mam wie had gedacht dat ik ooit iets lekker ging vinden haha. Op vrijdag had ik na school korfbal, na vier weken, dus daar maar weer naar toe geweest en was weer erg gezellig. Ben vier weken niet geweest, omdat de universiteit vakantie had.

Zaterdag heb ik de hele dag vrij weinig gedaan, alleen in de avond even opgepast.

Zondag met Christina naar Bracknell geweest hier hebben we in de stad wat rond gelopenendaarna ineencafé koffie gedronken en gelijk huiswerk gemaakt. Daarna zijn we nog even wezen sporten en daarna naar de pub geweest. Toen was het weekend alweer voorbij.

Maandag was Joshua zijn verjaardag hij werd twee jaar oud. Dit hebben we in de ochtend gevierd met een taart. Daarna heb ikMicahen Joel naar school gebracht en daarna Joshua naar de opvang. Verder heb ik gewoon gedaan wat ik altijd doe en was ik klaar om 7 uur.

Dinsdag en woensdag waren eigenlijk het zelfde als maandag.

Donderdag had ik school. In de pauze had iedereen wat eten mee genomen wat ze zelf hadden gemaakt of hadden gekocht in de winkel en dit moest uit je eigen land komen. Ik wist echt niks dus uiteindelijk had ik maar lekker makkelijk stroopwafels gekocht. We hadden een hele gezellig middag met iedereen die er was. Ik leerde weer veel andere studenten kennen en allerlei soort eten. In de middag had ik Joshua weer.

Vrijdag had ik in de ochtend weer school en in de avond had ik weer korfbal training. Dit was erg gezellig en ik heb zeker veel gelachen daar. Na de training naar huis gegaan om avond te eten en toen kwam Christina alweer om een film te kijken.

Toen was het alweer zaterdag, de dag dat mijn oma jarig was. Nogmaals gefeliciteerd oma! Dit heb ik natuurlijk ook gevierd in Engeland op een bier festival. Was erg bijzonder, maar super gezellig! Dit was om 11 uur afgelopen en toen gingen we naar het treinstation. Daar waren Engelse, Duitse muziek aan het luisteren, nou dat vond Christina helemaal geweldig. Dus daar raakte we gelijk mee aan de praat. Ondertussen was de laatste trein gecanceld en zeiden die gasten: wij nemen een taxinaar trein station Wokingham, komen jullie mee?Natuurlijk gingen we mee, want met zijn tweeën zou het iets te duur zijn. Uiteindelijk was de taxi gratis. Wij gingen daarna nog naar een pub toe en daar werd het iets te laat.

Zondag ging ik weer met Christina naar Bracknell en daarna hadden we afgesproken met de au pairs in de pub voor het avondeten.

Sorry voor niet zo’n boeiende blog, maar maak niet meer zoveel mee.

Reacties

Reacties

Kees en Leny

Hoi Susan, ja, misschien niet heel spannend, maar denk je dat onze banen altijd zo top interessant waren? Nou ja, meestal wel, maar ook wel eens saaie uren.
En de regelmaat van alle taken, dat is ook niet altijd spannend. Maar wij vinden het altijd weer leuk om te lezen. Lieve groet, opa en oma! Oh ja, was zo, oma jarig,, haha? ?♥️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!